Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsL-Tryptofaan nu innemen of pas vanavond?

L-Tryptofaan nu innemen of pas vanavond?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon nu innemen denk ik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik heb me rot zitten zoeken in het forum maar overal staat wat anders! Ik heb gisteravond xtc gebruikt en heb een pot L-tryptofaan gehaald vandaag. Moet ik dit nu al innemen of pas vanavond voor het slapen? En hoeveel tabletten? En hoeveel dagen moet/mag je dit slikken om de xtc down een beetje tegen te gaan? Ben altijd redelijk depressief de week erna.......
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel verschil maakt het niet, je hersenen moeten het toch nog allemaal omzetten enzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
En hoeveel moet ik dan nemen? Nu 1 en voor het slapen weer 1? En de volgende dagen alleen vor het slapen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon elke dag eentje tot de pot op is en dan een tijdje niet. Je wilt niet dat je hersenen afhankelijk worden van die pillen, en zelf geen serotonine meer gaan produceren. Het duurt een hele tijd voordat je dit punt bereikt met L-tryptofaan, maar better safe than sorry. Heb je een pot van 60 stuks gekocht of een kleintje?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar nu weet ik nog niet of ik het overdag of voor het slapen moet nemen.........
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
Je kan het beter 's avonds slikken
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
boeit NIET :P :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
Gewoon elke dag eentje tot de pot op is en dan een tijdje niet. Je wilt niet dat je hersenen afhankelijk worden van die pillen, en zelf geen serotonine meer gaan produceren. Het duurt een hele tijd voordat je dit punt bereikt met L-tryptofaan, maar better safe than sorry. Heb je een pot van 60 stuks gekocht of een kleintje?
Klik om te vergroten...

L-Tryptofaan kun je gewoon dagelijks slikken, zelfs zonder tussenpozen. Ik slik het nu al een hele tijd en kan ook prima slapen zonder tryptofaan.
L-Tryptofaan maakt niet alleen 5-htp aan, maar ook melatonine.

Je kan het beter 's avonds slikken omdat het dus ook melatonine aanmaakt en je er dus slaperig van kan worden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jessy2409 zei:
Hallo, ik heb me rot zitten zoeken in het forum maar overal staat wat anders! Ik heb gisteravond xtc gebruikt en heb een pot L-tryptofaan gehaald vandaag. Moet ik dit nu al innemen of pas vanavond voor het slapen? En hoeveel tabletten? En hoeveel dagen moet/mag je dit slikken om de xtc down een beetje tegen te gaan? Ben altijd redelijk depressief de week erna.......
Klik om te vergroten...

2 weken van te voren pre-loaden, maar ik ben zelf niet echt overtuigd van dit middel. Het voordeel dat je hiermee haalt is minimaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."