#1
Gewoon nu innemen denk ik
Play_bunny zei:Je kan het beter 's avonds slikken

DreamWeaver zei:Gewoon elke dag eentje tot de pot op is en dan een tijdje niet. Je wilt niet dat je hersenen afhankelijk worden van die pillen, en zelf geen serotonine meer gaan produceren. Het duurt een hele tijd voordat je dit punt bereikt met L-tryptofaan, maar better safe than sorry. Heb je een pot van 60 stuks gekocht of een kleintje?
Jessy2409 zei:Hallo, ik heb me rot zitten zoeken in het forum maar overal staat wat anders! Ik heb gisteravond xtc gebruikt en heb een pot L-tryptofaan gehaald vandaag. Moet ik dit nu al innemen of pas vanavond voor het slapen? En hoeveel tabletten? En hoeveel dagen moet/mag je dit slikken om de xtc down een beetje tegen te gaan? Ben altijd redelijk depressief de week erna.......
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."