Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's en XTC ( Hippie Flip ) ( toch :P)

Paddo's en XTC ( Hippie Flip ) ( toch :P)

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
k weet niet .. mss wel :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja maar denk dat een van de twee de andere te erg overheerst...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
iemand eervaring mee
het lijkt mij echt een geweldige trip geven

Paddos reageren op je setting en je gevoel dus als je serotine vloeit
moet je trip heel blij zijn :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja weet ik dus niet wil eerst wat meer info voor ik de Hawaiiaanse en kristallentjes ga combineren :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt goed :beer: ! have fun
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe ^^ :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel een paar keer mdma genomen met paddo's en ik vind het paddogevoel dan echt meteen wegtrekken. Ik word dan 2 verschillende kanten uitgetrokken. De paddokant trekt om te mogen blijven en de mdmakant trekt aan me!
Nee, dan doe ik liever alleen paddo's.
Maar er zijn genoeg mensen die er leuke ervaringen mee hebben!
Dus have fun! :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehe ik laat het je wel weten :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is lsd/mdma geen betere combinatie dan? (dat is volgens mij ook 'hippieflip')
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dumpy zei:
Is lsd/mdma geen betere combinatie dan? (dat is volgens mij ook 'hippieflip')
Klik om te vergroten...

Volgens mij heet dat 'candyflippen' :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
er staan hier wel wat tripreports over die combi

geen zin om t op te zoeken nu, maar misschien moet je zelf ff kijken bij de zoekoptie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb er hier 1 gevonden voor je:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7393
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kees Klapkaak zei:
Dumpy zei:
Is lsd/mdma geen betere combinatie dan? (dat is volgens mij ook 'hippieflip')
Klik om te vergroten...

Volgens mij heet dat 'candyflippen' :wink:
Klik om te vergroten...

yeps
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voelde van 5goeie pillen (in een half uur) vrij weinig op 2kartonnen dozen
***kartonnetjes dus
het gevoel leek toch minder merkbaar dan zonder lsd...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
zal wel wat neerkwakken, ga als het goed is aankomend weekend hippyflippen in een natuurgebied :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik hippieflip drukt de xtc de effecten van de psychedelica weg. Het geeft wel een erg lekker sfeertje, de euforie is nog sterker dan normaal en ik ga compleet uit m´n plaat.

Heb op Ground Zero ook n halfje LSD gecombineerd met 2 pillen, maar zodra ze insloegen werd de acid erg weggedrukt, ik had nog lichte visualisaties maar dat was het dan ook. Heb verder die avond de cocktail nog uitgebreid met o.a pep maar dat is nogal offtopic :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ga misschien dit weekend ook wel eens proberen neem dan wel maar 1 pileltje (was vorig weekend al heftig genoeg :wink: ) en twee porties mexicans, hopelijk dat de zon en warmte nog ff tot zaterdag blijft hangen. Vrijdag is toch wel de target, en dan zaterdag lekker uitslapen en rustig aan met vrienden chillen :beer: !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippieflippen is zeker wel leuk :) Alleen bij mij domineert de xtc altijd. Maar toch is het wel vet om te hallucineren en het goede gevoel van xtc bij hebben, alles is dan ontzettend vredig krijg ik het gevoel :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eyezblack zei:
Hippieflippen is zeker wel leuk :) Alleen bij mij domineert de xtc altijd. Maar toch is het wel vet om te hallucineren en het goede gevoel van xtc bij hebben, alles is dan ontzettend vredig krijg ik het gevoel :)
Klik om te vergroten...

Je haalt de woorden uit m'n mond :) :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."