#1

! have fun
Dumpy zei:Is lsd/mdma geen betere combinatie dan? (dat is volgens mij ook 'hippieflip')
Kees Klapkaak zei:Dumpy zei:Is lsd/mdma geen betere combinatie dan? (dat is volgens mij ook 'hippieflip')
Volgens mij heet dat 'candyflippen'![]()

!Eyezblack zei:Hippieflippen is zeker wel leukAlleen bij mij domineert de xtc altijd. Maar toch is het wel vet om te hallucineren en het goede gevoel van xtc bij hebben, alles is dan ontzettend vredig krijg ik het gevoel
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."