#1
no problemos.. ik zou wel een uur voor dat je t pillletje pakt niet meer snuiven.... en dan als de x is uitgewerkt weer een lijntje ![:)]()
dus als ik iets niet goed doe, mi scuzi.Mijzelf zei:Dag besten mensen,
ik ben nieuw hierdus als ik iets niet goed doe, mi scuzi.
Morgen komt er weer een prima feestje aan. Nu heb ik een grammetjes sos gehaald en een paar pilletjes. Nu was mijn vraag of het effect van XTC daalt als ik eerst een lijntje pak? Ik verwacht rond 11 uur (sochtends, ja extrema outdoor) een lijn naar binnen te werken (icm met bier). Zo rond een uur of 3 een pilletje te doen. Gaat dit een probleem worden?
Bedankt alvast!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."