ik heb vorig weekend op Dour voor eerste keer xtc gekocht.
deze waren het maar dan in blauw
De eerste pil op donderdagnacht genomen en was wel lekker trippy maar wel zwaar inslaand en wat drukkend aan me hoofd.
Uurtje later vloeide dit regelmatig verder tot het later wegvloeide.
Voelde me wel vermoeid (kan ook wel met festival omstandigheden te maken hebben na hele dag) maar kon blijven dansen terwijl ik anders wel al zou gecrasht zijn.
Op vrijdag tweede pil genomen en ook weer zwaar inslaand na half uur maar niet echt onaangenaam gewoon onwennig.
Nog half uurtje later gingen we wat zitten en ging mijn vriendin achter water, ze bleef zo'n 10min weg maar ik kreeg het plots heel benauwd en alleen (terwijl er 10000'en mensen om me heen waren) en schrik dat me iets zou overkomen.
Toen ze terug was heb ik heel de tijd tegen haar aan geschurkt en haar niet losgelaten toen we Motor en Digitalism gingen checken.
maar ik heb er wel lekkerop gedanst en getript uiteindelijk.
Mijn vriendin zei me wel dat dit niet zo'n lekkere pillen waren.
Zaterdag geen genomen omdat vrienden kwamen die dit absoluut zouden afkeuren en opmerken.
Zondag nog dealer gezocht maar enkel lsd-dealers te vinden.
Beide pillen werkten zo'n 3,5h ongeveer, had redelijk genoeg gegeten naar festivalnormen toe en weeg 73kg en state of mind is losjes,' in voor alles deze zomer'
Misschien deze zomer nog eens andere proberen als ik er vind.