Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie kent deze nog??

wie kent deze nog??

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
zoiets als postzegels verzamelen dus:tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol lsd in mickey mousjes ? die hebk ook een keer een halve gehad en een maat van me een hele ik ben toen in slaap gevallen omdat ik er nix van voelde en hij liep kk strak rond maar we hebbe beiden tog nix van lsd gemerkt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie weet er nog van groene met spikkels?
Ik weet nog dat een huisgenoot van mij er helemaal psychotisch van werd en vanalles zag dat er niet was. Het heeft dagen geduurd.
Het had ook een naam, die pil.

We weten het, kleur en opdruk zegt niks. Maar toch, wie weet waren er meer van deze zelfde in de omloop.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD in dagobert Duckies?! Die hebben wij ook gehad, en daar zat echt geen lsd in.

Zo zie je maar weer dat opdruk niets zegt :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
De meeste namen zeggen me allemaal niet zo veel, maar ik ga dan ook nog niet zo lang mee in het xtc-circuit.

Maar wat ik zeker wel moet zeggen is: wauw, dat je ze gewoon kan bijhouden zonder ze te gebruiken, echt chapeau :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutteloos topic.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dagobert Duckies ftw!! :hearteyes:

Daar zat een combinatie van PCP en MDA in.
Kheb echt spijt er toen (4 jaar geleden) maar 2 van gekocht te hebben.. Zulke heftige snoepjes komen misschien nooit meer op de markt :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
vergeet de mitsu's niet.
ying yangs.
heineken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Salmies :wink:
wieltjes
rode en witte gabber tonnetjes
witte, bruine en groene dollartje
kroontjes
nr 1s
playboytjes
mercedesjes
ferraries
opeltjes
duifjes wit, bruin
lipjes
eitjes
schildpadjes
jumbos


en de foute waren o.a.
bliksempjes
dagobert dukjes
mickey mouse
opeltjes
hier in zat antropine, lsd en andere teringzooi


en van allemaal 1 bewaart voor herrinering maar kan er nog steeds moeilijk van af blijven.

zoals ze vroeger waren zijn ze tegenwoordig niet meer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
vroegah was alles beter :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha wel leuk om terug te lezen ja.
Die kroontjes :hearteyes:

Ook nog:
Jing&Jang
Mitsubishis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."