Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOptimale hallucinatie met XTC?

Optimale hallucinatie met XTC?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flinter zei:
Wacky zei:
Daarom zei ik dus LSD, dan hoef je geen halve grammen of meer MDMA binnen te gaan werken om te trippen. Of zoek MDA, maar dat zal niet zo makkelijk zijn.

Ik weet natuurlijk niet waarom je van xtc wil trippen, heb je al genoeg getript met lsd / paddos / 2cb / mescaline etc dat je nu iets anders wil proberen, of heb je die juist niet genomen en wil je trippen zonder bovengenoemde middelen te gebruiken ?

In het eerste geval zou je waarschijnlijk genoeg drugservaring hebben om niet hier met die vraag te komen.
In het tweede geval kan ik je alleen aanraden om een echt trip middel te nemen, die zijn ook gezonder dan grote hoeveelheden MDMA.
Klik om te vergroten...


Niet te vergeten dat grote hoeveelheden van tripmidellen niet eens schadelijk zijn voor je lichaam (neem LSD is 0% schadelijk). Tripmidellen zijn overigens meer 100% natuurlijke producten dan synthetische (alhoewel er daar wel veel van zijn uiteraard pas er mee op!).


-Flinter
Klik om te vergroten...

Ik wil anders niet graag een flashback hebben als ik aan het werken ben :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
becker zei:
Flinter zei:
Wacky zei:
Daarom zei ik dus LSD, dan hoef je geen halve grammen of meer MDMA binnen te gaan werken om te trippen. Of zoek MDA, maar dat zal niet zo makkelijk zijn.

Ik weet natuurlijk niet waarom je van xtc wil trippen, heb je al genoeg getript met lsd / paddos / 2cb / mescaline etc dat je nu iets anders wil proberen, of heb je die juist niet genomen en wil je trippen zonder bovengenoemde middelen te gebruiken ?

In het eerste geval zou je waarschijnlijk genoeg drugservaring hebben om niet hier met die vraag te komen.
In het tweede geval kan ik je alleen aanraden om een echt trip middel te nemen, die zijn ook gezonder dan grote hoeveelheden MDMA.
Klik om te vergroten...


Niet te vergeten dat grote hoeveelheden van tripmidellen niet eens schadelijk zijn voor je lichaam (neem LSD is 0% schadelijk). Tripmidellen zijn overigens meer 100% natuurlijke producten dan synthetische (alhoewel er daar wel veel van zijn uiteraard pas er mee op!).


-Flinter
Klik om te vergroten...

Ik wil anders niet graag een flashback hebben als ik aan het werken ben :rolleyes:
Klik om te vergroten...

erg logisch , ik heb het vet vaak als ik in een omgeving kom die ik nog op m;n duimpje ken , en ik er al een hele tijd niet meer ben geweest.

kwam laatst weer eens by m'n tante , dat was even schrikken haha. :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is jullie beste manier om te hallucineren met XTC?
Als ik eens lekker wil trippenop de X ga ik er gewoon nog shit bijgooien..

bijvoorbeeld op Dour was het eerst een pil, jointje roken, (ondertussen uur voorbij) weer een pil, half uurtje later lijntje speed en dan daarop hash roken en weppa...de tentjes veranderden in springkastelen :mrgreen:

hoe doen jullie het?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bier en joints erbij :) ! en genoeg goede x natuurlijk :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou er lsd bij doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat grappig van je
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd jointje erbij en effe concentreren op iets lichtgevend...

Ik vind het zalig om naar de sterren te kijken en deze op commando te laten trillen/bewegen.
Of controleerbaar 'dubbel zicht', echt vet!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
een groep vrienden , een donker bos, goede x en vele joints. dat doet het bij mij meestal wel. ga rondlopen en ineens veranderen lantaarnpalen in vrachtwagens die door het weiland heen rijden. :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
drugsinfoteam zei:
Het is geen onzin. Van een hoge dosis XTC kan je gaan hallucineren. Dat komt omdat 7 a 8% van de XTC door het lichaam wordt omgezet in MDA. MDA is een hallucinogene stof. Daarnaast zijn er ook pillen op de markt waar de stof MDA in zit. MDA is giftiger voor de hersenen dan XTC (mdma).Hallucinaties wijzen op het feit dat het met het gebruik wat veel is geworden. Doe rustig aan. Je neemt vrij vaak XTC en ook hoge doseringen. Hoe hoger de dosis is die je neemt hoe groter het risico. Grotere kans op hersenschade en orgaanschade. Daarnaast kan je natuurlijk 'te hard gaan' waardoor je eerder oververhit raakt, out kan gaan of juist onprettige hallucinaties ervaart. Lees onze folder over xtc op de site (nog) eens door.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom zei ik dus LSD, dan hoef je geen halve grammen of meer MDMA binnen te gaan werken om te trippen. Of zoek MDA, maar dat zal niet zo makkelijk zijn.

Ik weet natuurlijk niet waarom je van xtc wil trippen, heb je al genoeg getript met lsd / paddos / 2cb / mescaline etc dat je nu iets anders wil proberen, of heb je die juist niet genomen en wil je trippen zonder bovengenoemde middelen te gebruiken ?

In het eerste geval zou je waarschijnlijk genoeg drugservaring hebben om niet hier met die vraag te komen.
In het tweede geval kan ik je alleen aanraden om een echt trip middel te nemen, die zijn ook gezonder dan grote hoeveelheden MDMA.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Daarom zei ik dus LSD, dan hoef je geen halve grammen of meer MDMA binnen te gaan werken om te trippen. Of zoek MDA, maar dat zal niet zo makkelijk zijn.

Ik weet natuurlijk niet waarom je van xtc wil trippen, heb je al genoeg getript met lsd / paddos / 2cb / mescaline etc dat je nu iets anders wil proberen, of heb je die juist niet genomen en wil je trippen zonder bovengenoemde middelen te gebruiken ?

In het eerste geval zou je waarschijnlijk genoeg drugservaring hebben om niet hier met die vraag te komen.
In het tweede geval kan ik je alleen aanraden om een echt trip middel te nemen, die zijn ook gezonder dan grote hoeveelheden MDMA.
Klik om te vergroten...


Niet te vergeten dat grote hoeveelheden van tripmidellen niet eens schadelijk zijn voor je lichaam (neem LSD is 0% schadelijk). Tripmidellen zijn overigens meer 100% natuurlijke producten dan synthetische (alhoewel er daar wel veel van zijn uiteraard pas er mee op!).


-Flinter
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik neem meestal een goed speedpilletje, (of 2) en dan als die zijn ingeslagen een goeie joint, en e voila 1 trip waarbij niet alles wat je ziet echt is. heh heh.....
:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
thunder-droopy zei:
ik neem meestal een goed speedpilletje, (of 2) en dan als die zijn ingeslagen een goeie joint, en e voila 1 trip waarbij niet alles wat je ziet echt is. heh heh.....
:stoned:
Klik om te vergroten...

Ik blijf het knap vinden hoe mensen kunnen trippen op pep of wiet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
thunder-droopy zei:
ik neem meestal een goed speedpilletje, (of 2) en dan als die zijn ingeslagen een goeie joint, en e voila 1 trip waarbij niet alles wat je ziet echt is. heh heh.....
:stoned:
Klik om te vergroten...

Ik blijf het knap vinden hoe mensen kunnen trippen op pep of wiet.
Klik om te vergroten...

trippen, gaat vanzelf, als ik goeie pillen heb en ze slaan goed in, dan een joint (stuff geen wiet) daarna jezelf overgeven, remmen los, ogen dicht en genieten maar, als je na een uurtje je ogen weer opendoet, zit je volledig in een vage trip. :stoned: :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."