#1
Hey!
De laatste tijd heb ik enorm vaak last van bloedingen "daaronder"...
Ik moet nog niet ongesteld worden ofzo, maar goed weet niet wat het is... Dacht dat he misschien door het spul komt? Heb afgelopen vrijdag een paar pilletjes gehad en die nacht werd ik dus opeens ongesteld... Paar dagen later was het weer over
Hebben jullie dit ook wel eens of is dit echt abnormaal?
Groetjes!
De laatste tijd heb ik enorm vaak last van bloedingen "daaronder"...
Groetjes!
.
:P
.