#1
Ik heb er aan mee gedaan, en heb me erg vermaakt! Ik vond het zeer interessant! 
Met die 5 weken onthouding bewijs je voor je zelf dat je niet verslaaft bent! Dat is ook leuk om te weten van jezelf, toch?

Met die 5 weken onthouding bewijs je voor je zelf dat je niet verslaaft bent! Dat is ook leuk om te weten van jezelf, toch?
Het team is leuk, ik krijg zometeen de eerste toediening, hopelijk is het (fucking pure) mdma. Ben de enige 'patient' vandaag, maar ik vermaak me wel
