Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTandarts afspraak

Tandarts afspraak

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb volgende week zaterdag een leuk feestje waar ik van plan ben om flink hard te gaan.

Het nadeel is dat ik maandag naar de tandarts moet voor controle.

Enig idee of ik normaal in staat ben om m'n mond open te houden?
(of hebben mensen er last van dat op maandag hun kaken nog op elkaar staan?)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vast wel, ik heb er een keer gelegen toen ik al 3 dagen aan de speed zat en dat ging bijna goed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 dagen gele laatste keer xtc maar me kaken gaan nog heen en weer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Vast wel, ik heb er een keer gelegen toen ik al 3 dagen aan de speed zat en dat ging bijna goed.
Klik om te vergroten...

hoe zou dat komen? hihi

haal magnesiumtabletten in huis, dat helpt tegen kramp en om te onspannen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
gerbeenn zei:
3 dagen gele laatste keer xtc maar me kaken gaan nog heen en weer
Klik om te vergroten...

ja hoor :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had toen wel moeite om mijn mond open en stil te houden wat resulteerde in min lip die heel spastisch begon te trillen wat weer resulteerde in de tandarts die dacht dat ik hem behoorlijk lag te schijten. Ze waren verder wel positief, vreemd genoeg. Het was toch mijn eerste keer tandarts na een jaar van regelmatig speedgebruik en veel tandenknars terreur.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
laatst ook nog in de tandarts stoel gelegen om 8 uur 's ochtends na een nacht door op speed, had behoorlijk wat moeite om me mond te houden aangezien ik een enorme lulkick had :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
laatst ook nog in de tandarts stoel gelegen om 8 uur 's ochtends na een nacht door op speed, had behoorlijk wat moeite om me mond te houden aangezien ik een enorme lulkick had :grin:
Klik om te vergroten...

wahahaha moet moeilijk zijn met een prop watten in je mond
zie het al voor me!! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
net of je bij elke behandeling een prop watten in je mond krijgt :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
net of je bij elke behandeling een prop watten in je mond krijgt :confused:
Klik om te vergroten...

doe nou toch mee zuurpruim! hihi :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moest ook een keer na In Qontrol ( die maandag ) bij de tandarts zijn.. maarja had ook goed aan de Speed en MDMA gezeten. Ik dacht dat ik zwaar de lul zou zijn, aangezien ik flink heb lopen "kaakklemmen".

Maarja het was perfect en hij had er niets over te zeggen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."