Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsklieren.

klieren.

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey,
Ik gebruik normaal wel vaker een paar dagen achter mekaar XTC, dit keer dus ook.
Ik had maar 2 dagen achter mekaar gebruikt, en niet eens veel..
De eerste dag een halfje, en de 2e dag 2 keer een halfje..
Maar dat is nou al 3 dagen geleden of 4, maar ik heb nog steeds last van me kaken EN ik heb nou last van opgezette klieren. Dat van die klieren, kan dat door de pilletjes komen?
Want ik ben van plan over paar dagen weer te gebruiken, maar zal ik er dan niet nog erger last van krijgen?
Weet iemand dit toevallig?

whiterose :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
lijkt mij niet van de xtc te komen, lijkt er eerder op dat je mischien een griepje krijgt o.i.d.
ff rust nemen een paar dagen is mijn advies. :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, naja ik denk dat ik geen pfeiffer heb (of ik hoop dan, kan altijd zo zijn) maar dit is ook eerste keer dat ik zoiets heb (heb die opgezette klieren al keer gehad maar toen was ik nog een klein kindje dat zelfs niet eens aan roken dacht :wink:).
En Ik heb inderdaad nu echt weinig gebruikt. Ik bedoel ik heb avonden gehad dat ik er 5 of 6 slikte, dus daar is dit niks bij vergeleken.. Maar in ieder geval bedankt voor de reactie :wink:

whiterose :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik weet nog wel dat ik ook een keer opgezette klieren had, en toen had een virus opgelopen. Dus misschien is dat het gewoon.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is in ieder geval zo dat je algehele weerstand fors omlaag gaat bij regelmatig mdma of amfetaminen. Je bent dan extra vatbaar voor virussen dus zorg voor voldoende gezond eten erna en ervoor en slik ook vitamine supplementen en met name vit C.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je ernstig ziek word deze aankomende week moet je Pfeiffer wel in gedachte houden....
Maargoed anders zal t wel meevallen :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
kan ik niet met zekerheid zeggen, denk niet dat het door de xtc komt, je hebt ook geen bizar rare hoeveelheden geslikt dus....
Ik had ook opgezette klieren toen ik ziekte van pfeiffer had :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."