Helemaal eens met Lappenpopje. Je kan aan het uiterlijk van een pil niet zien wat er inzit. Verstandig om te testen, maar begrijpelijk als je dat niet doet. En over MDA: Als je teveel MDMA inneemt wordt dit omgezet in MDA. MDA geeft net als MDMA een euforisch gevoel, maar daarnaast ga je er ook van hallucineren. Erg grappig, maar niet op een feest, tenzij je de hele dag/nacht verdwaasd rond wil lopen en vervolgens de volgende dag alleen nog maar fragmenten wilt herinneren
![:)]()
. Daarnaast heb je ook kans dat MDA zelf al in de pil zit verwerkt.
Maar je gaat naar Q-base? Tof
Ik zou als ik jou was aan de speed gaan. Geeft een heerlijk euforisch gevoel, je kan lekker doordansen (nouja 16uur nonstop dansen ga je de volgende wel voelen natuurlijk) en is goed in toom te houden, unlike xtc (ik zelf neem vrijwel altijd teveel
![:(]()
). Bovendien kan je gewoon normaal communiceren en blijft de werking aanhouden (de rush bouwt af natuurlijk). 16uur lang doorgaan op XTC is mij in ieder geval nooit gelukt, en als het dan begint uit te werken voel je je ook gelijk verrot.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat XTC een stuk minder slecht voor je is dan speed. Om het zo maar te zeggen, XTC eet je bord leeg maar speed eet daarnaast ook nog eens het bord op.
Tot zover mijn bijdrage
![:)]()