Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar vragen

Paar vragen

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Ik zou als ik jou was voor speed gaan. Slik bommetjes. (je doet wat speed, poeder dus, in een vloeitje, maakt hem dicht en slikt het door, staat ook veel over op dit forum)
De rush bouwt inderdaad af, maar je voelt je als het uitwerkt niet zo óntzettend naar de klote als met xtc. Mijn mening.
Klik om te vergroten...

Maar je bent wel veel meer naar de klote :tongueout: De XTC depressie is een killer klopt, maar pep een stuk schadelijker.

Maargoed, het is dat je het even weet :) Ik zelf gebruik graag speed, vind t leuker dan mdma (mede dankzij de depressie van mdma -> je kan een dag of 2 niet oprecht meer vrolijk worden zeg maar) maar dat ligt voor iedereen anders.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tipje, als je aan de mdma gaat; Breng de dag na je X gebruik door met je geliefde, van een dip zul je geen last hebben :) Wees liev voor elkaar :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamWeaver zei:
Tipje, als je aan de mdma gaat; Breng de dag na je X gebruik door met je geliefde, van een dip zul je geen last hebben :) Wees liev voor elkaar :hearteyes:
Klik om te vergroten...

GAST! ECHT! :wave: :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Tipje, als je aan de mdma gaat; Breng de dag na je X gebruik door met je geliefde, van een dip zul je geen last hebben :) Wees liev voor elkaar :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En L-tryptofaan.. Werkt echt goed..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lappenpopje zei:
DreamWeaver zei:
Tipje, als je aan de mdma gaat; Breng de dag na je X gebruik door met je geliefde, van een dip zul je geen last hebben :) Wees liev voor elkaar :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En L-tryptofaan.. Werkt echt goed..
Klik om te vergroten...

Een sandwich ook :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Supervlieg zei:
Lappenpopje zei:
DreamWeaver zei:
Tipje, als je aan de mdma gaat; Breng de dag na je X gebruik door met je geliefde, van een dip zul je geen last hebben :) Wees liev voor elkaar :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En L-tryptofaan.. Werkt echt goed..
Klik om te vergroten...

Een sandwich ook :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha dat zou je niet op DF posten klootzak :smoke: Nou denkt dalijk iedereen dat ik en de dame in kwestie sletten zijn :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Supervlieg zei:
Lappenpopje zei:
DreamWeaver zei:
Tipje, als je aan de mdma gaat; Breng de dag na je X gebruik door met je geliefde, van een dip zul je geen last hebben :) Wees liev voor elkaar :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En L-tryptofaan.. Werkt echt goed..
Klik om te vergroten...

Een sandwich ook :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha dat zou je niet op DF posten klootzak :smoke: Nou denkt dalijk iedereen dat ik en de dame in kwestie sletten zijn :P
Klik om te vergroten...
Huh waar heb je het nou weer over dan? :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
van speed krijg ik erg veel energie en kan dan wel een aardig poossie doorgaan! meestal gebruik ik speed in combi met een pilletje.
de dag erna ben ik alleen wat duffer dan normaal, maar na een bakkie sterke koffie trek ik weer helemaal bij. en na een dag of 3 na gebruik ff een dipje heb van een dag.
suc6 ermee.
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik en een vriendin van me zijn net nieuw in de wereld van XTC. Maar we hebben wel een paar vragen.

Want wat ik nou heb mee gekregen is dat er in een XTC pil altijd MDMA zit en een klein beetje speed, is dit altijd zo? want ik hoor ook weer verhalen van niet.

Wat is het verschil van speed pillen en xtc pillen? Kwa uitwerking. Word je hyper, knars tanden, grote pupillen?

Ook lezen we dingen over MDMA en MDA, wat is het verschil?

En ik betaal verschillende prijzen voor verschillende pillen, wat is de normale straat waarde?

En ik ga binne kort naar een feest van 16 uur lang (q - base) en dat is in nuchtere toestand niet uit te houden. Ik drink geen alcohol, dus wat kan ik het beste in nemen om het uit te houden? zonder voet pijn, me lekker voelen en wakker blijven. En dan niet iets wat door mijn neus moet.

En wat is nou echt de uitwerking van de XTC?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
- Wat er in een pil zit verschilt per pil. Om het zeker te weten moet je ze laten testen.
- MDMA uitwerking is love gevoel, spacend, klappertanden kan, tanden knarsen kan, rollende ogen kan.
Speed uitwerking is energiek, veel kletsen, grote pupillen (bij mdma ook maar minder naar mijn ervaring.) Tanden knarsen kan, zweten
- MDMA is wat er basicly in een xtc pil zit. MDA kan er ook in zitten maar zorgt meer voor hallucineren dan het mdma effect.
- Straat waarde veschilt heel erg. Ligt er maar net hoeveel tussenpersonen etc..
- Voor 16 uur feesten kan je beter speed pakken dan xtc. Als je niet wil snuiven kan je ook bommetjes nemen.
Voor de echte werking van xtc, lees een paar tripreport..

and people please, correct me if I'm wrong..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal Juistem!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Helemaal eens met Lappenpopje. Je kan aan het uiterlijk van een pil niet zien wat er inzit. Verstandig om te testen, maar begrijpelijk als je dat niet doet. En over MDA: Als je teveel MDMA inneemt wordt dit omgezet in MDA. MDA geeft net als MDMA een euforisch gevoel, maar daarnaast ga je er ook van hallucineren. Erg grappig, maar niet op een feest, tenzij je de hele dag/nacht verdwaasd rond wil lopen en vervolgens de volgende dag alleen nog maar fragmenten wilt herinneren :). Daarnaast heb je ook kans dat MDA zelf al in de pil zit verwerkt.

Maar je gaat naar Q-base? Tof :)

Ik zou als ik jou was aan de speed gaan. Geeft een heerlijk euforisch gevoel, je kan lekker doordansen (nouja 16uur nonstop dansen ga je de volgende wel voelen natuurlijk) en is goed in toom te houden, unlike xtc (ik zelf neem vrijwel altijd teveel :(). Bovendien kan je gewoon normaal communiceren en blijft de werking aanhouden (de rush bouwt af natuurlijk). 16uur lang doorgaan op XTC is mij in ieder geval nooit gelukt, en als het dan begint uit te werken voel je je ook gelijk verrot.

Maar daarbij moet ik wel zeggen dat XTC een stuk minder slecht voor je is dan speed. Om het zo maar te zeggen, XTC eet je bord leeg maar speed eet daarnaast ook nog eens het bord op.

Tot zover mijn bijdrage :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou als ik jou was voor speed gaan. Slik bommetjes. (je doet wat speed, poeder dus, in een vloeitje, maakt hem dicht en slikt het door, staat ook veel over op dit forum)
De rush bouwt inderdaad af, maar je voelt je als het uitwerkt niet zo óntzettend naar de klote als met xtc. Mijn mening.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."