#1
Volgens mij foute boel. Aangezien xtc serotonine verbruikt en l-tryptofaan of 5-htp daarin om gezet wordt. Dan zijn er 2 verschillende processen bezig, waardoor je alleen maar meer serotoninen opgebouwd krijgt. Het had iets te maken met het heropnemen van de serotoninen wat door xtc niet meer gebeurd.
