#1
Hmja met X is de lol er sowieso snel vanaf, het word met de keer minder leuk.
Supervlieg zei:Hmja met X is de lol er sowieso snel vanaf, het word met de keer minder leuk.

hersenspinsel zei:Ik heb in de vakantie mijn eerste ervaringen met XTC gehad.
Nou heb ik het zaterdag voor de laatste keer gedaan,
maar nou merk ik dat ik tegen het weekend al weer zin in heb om het opnieuw te doen (dit had ik ook na de eerste keer.)
Ben ik nou de enigste die deze verlangens heeft, of heeft iedereen dit eigelijk wel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."