Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en 2c-B

XTC en 2c-B

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
2c-b en feesten kan heel goed. Beetje MDMA erbij is ook geen verkeerd idee.

Maar denk wel aan de dip die erna komt, die kan wel extra hard zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd gaat allemaal!!
2cb is ook goed voor in je eentje thuis :hearteyes: :P :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
ik wil naar een festival 18 aug .. :P XD

maar wat zal ik dan eerst nemen 2c-b Of XTC ( combineren doe ik niet ) :wave:
Klik om te vergroten...

DECIBEL! :mrgreen: :wink: 1st xtc :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ging laatst op zoek naar 2cb, dealer keek me aan alsof ik gek was, had er nog nooit van gehoord :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, al die mensen die tegenwoordig zo hard gaan op hun serotine... Zucht :rolleyes: .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
TimKGB zei:
Telefoon zei:
ik wil naar een festival 18 aug .. :P XD

maar wat zal ik dan eerst nemen 2c-b Of XTC ( combineren doe ik niet ) :wave:
Klik om te vergroten...

DECIBEL! :mrgreen: :wink: 1st xtc :wink:
Klik om te vergroten...

IDD decibel !! XD :hearteyes:

meeting ergens =p ?

@ zommes

dus als ik wil kan ik 20mg 2c-b en 250mg mdma kristallen combineren ?

of beter 125mg kristallen en 20mg 2c-b ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is zeer vervelend

uit eindelijk wel nog een leuk feestje gehad of niet?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha ja 2cb begon pas om 22:00 te werken dus heb 30 min kotsend rond gelopen en daarna tripte ik best hard maar koppijn :sunglasses: but serotine wat op raakt :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
k heb daar ok nogal spacend rond gelopen :) :mrgreen: was top feestje trouwens :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaa echt heerlijk!

ik heb bijna de heledag ( op RTC na dan in de Hardcore forlife gestaan )
en heb nog even Drokz mee genomen en de afsluiter van promo op main stage DAMMIT wat was die HEERLIJK :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja t was een heerlijk feest.
Ik was de hele dag en avond in Hardcore4Life.
En ik voelde hem ook wel zitten. :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
jaa echt heerlijk!

ik heb bijna de heledag ( op RTC na dan in de Hardcore forlife gestaan )
en heb nog even Drokz mee genomen en de afsluiter van promo op main stage DAMMIT wat was die HEERLIJK :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe bij Promo ging het zo gruwelijk hard he aan het einde.. de ene naar de andere ragplaat, en we stonden nog wel voor het podium. Dus die bass ging door merg en been :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan zou ik gewoon lekker voor de 2cb gaan, als je het vaker gehad hebt.
Geniet ervan! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
2cb en mdma is kotsen! :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wil naar een festival 18 aug .. :P XD

maar wat zal ik dan eerst nemen 2c-b Of XTC ( combineren doe ik niet ) :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb je een vriendin ?
zo ja neem de 2CB
en de volgende dag XTC ?

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha :P

aangezien 2c-b een beteje mdma erig is :P
maar goed

ik wil trippen op het festival en hard gaan van de serotine :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
van de 2C-B krijg je dus echt heel erge hallucinaties

als je het eerder gedaan hebt weet je wat je te verwachten staat en kan je beslissen of je het doet

als je het nog niet gedaan hebt... raad ik het je af voor de eerste keer


ik denk niet dat je dan nog echt de zin hebt in te "feesten" laat staan dat je er nog aan denkt

pak gewoon mdma :) dit is veeel fijner op een festival
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb het al eerder gedaan :wink: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."