Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenieuwd..

Benieuwd..

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tjah,gewoon beetje aan vrienden rondvragen.
Of naar pillebekken kijken op feesten..

Mjah dan weet je niet wat erin zit ..
Via partyflock (xD) wil het ook wel is lukken :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na enige tijd hier rond gekeken te hebben naar jullie ervaringen met XTC, ben ik erg nieuwschierig geworden om XTC te gebruiken. Nu is mijn vraag hoe komen gasten die niet 123 een dealer voor handen hebben aan de juiste pil? Zelf ben ik na jaren achter de bar te hebben gestaan op o.a mysterieland enz enz. een beetje uit de uitgaans sfeer geraakt. Ik heb zaterdag een feest in belgie waar ik héél graag zou genieten van X :hearteyes:

En ja ik ben een stille :sunglasses:


Thanx
PB
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
tja goede vraag, ik ben zelf ook een oudere jongere en zodoende toch wat uit de scene geraakt, dan ben je helaas al snel op de louche straathandel aangewezen met de daar bijhorende hoge prijzen en klote kwaliteit, ben benieuwd of je hier reacties op krijgt en hou me aanbevolen"
groet
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je uit de "scene" bent geraakt, ken je dus wel de mensen! Zoek ze weer eens op zou ik zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is eigelijk gewoon net toeval. Je bent op de juiste tijd op de juiste plaats. Of je vrienden komen ermee... En tja, op een feest met een paar klappertanden een praatje maken kan misschien ook wel helpen. :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ga naar een plaatselijke hangplek ofzo toe en vraag of ze iets kunnen regelen.

zo pak ik het altijd aan als ik al vaag ben en niemand kan bij regelen.. gwn naar mensen gaan zoeke die op straat zijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
eentje van deze misschien?

zaterdag 25 augustus :

when rasta bunnies meet psychedelic penguins !!!!
of

25 august 07-=enigma open air=-
Darkpsy-(Acid)Core
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
En zo is de politie ook weer op de hoogte
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
m26 zei:
ga naar een plaatselijke hangplek ofzo toe en vraag of ze iets kunnen regelen.

zo pak ik het altijd aan als ik al vaag ben en niemand kan bij regelen.. gwn naar mensen gaan zoeke die op straat zijn
Klik om te vergroten...


Voel ik me nou niet echt super bij.. :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ga je msn lijst af :P

ik weet ZEKER dat er wel een paar aan XTC kunnen komen .. :)

( ik ga er van uit dat je meer dan 50 mensen in je lijst hebt ) :P

( en als je net als ik 700+ mensen hebt kan je aan alles komen XD )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zult iets moeten anders geraak je er nooit aan. Als je niks wil ondernemen dan zul je het zonder moeten doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
zoek wat skinheads op of mensen die met lonsdale rond lopen die kunnen er vaak aan komen ( pep + XTC )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Je zult iets moeten anders geraak je er nooit aan. Als je niks wil ondernemen dan zul je het zonder moeten doen.
Klik om te vergroten...


Ik onderneem graag maar wel serieus, ik ga niet de eerste de beste aan ze jas trekken en vragen.. Maar ben het met je eens.. Het komt niet vanzelf.. eenmaal de juiste betrouwbare persoon gevonden ben ik klaar :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
zoek wat skinheads op of mensen die met lonsdale rond lopen die kunnen er vaak aan komen ( pep + XTC )
Klik om te vergroten...

*houd ervan om alle mensen die lonsdale dragen over een kam te scheren*

gek genoeg heb je wel gelijk :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja ik draag het neit hou wel van de zelfde muziek en loop er vaak tussen

maar ja die kunnen er meestal aan komen Sorry :P :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."