Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe hard gaan op feesten

Te hard gaan op feesten

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren Ik Ben Je Bitch Niet Grand Edition, ik was on xtc, zeer goede pillen.

Ik ging de speedcore zaal in en in het begin ging het nog, maar toen ik terug liep naar een andere zaal en dus door de hele drukte moest werd ik helemaal para, de flitsen, de para geluidjes, het was een heerlijk gevoel opzich maar hetvoelde alsof ik omviel, echt een wazig maar wel lekker gevoel.

hebbe meer mense hier ( vaker ) last van?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jha komt wel eens voor. Ik ben der zelf ook nog niet helemaal achter waardoor het komt :mrgreen: Denk dat het temaken heeft met oververmoeing maar omdat je de moeheid zelf niet voeld heb je het niet echt door ofzo...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het zelf (gelukkig) nooit zelf meegemaakt. Maar heb gehoord dat je op z'n moment moet proberen op je ademhaling te letten. Weet ook niet of het helpt, maar misschien heb je er wat aan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
suikerwater of een dextro helpt ook wel om wat minder hard te gaan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
of cola :grin: veel cola ..

of sinasappel sap ^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefoon zei:
of cola :grin: veel cola ..

of sinasappel sap ^^
Klik om te vergroten...
Cola is niet best. Sapjes, water en isotone dorstlessers (zowel tegen uitdroging als hardgaan)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
van cola krijg ik alleen maar een plakbek
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
van cola krijg ik altijd beetje last van maagpijn (lucht in mn maag)... de koolzuur dan is dat denk ik, maar normaal geen last van...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, ook wel eens meegemaakt. Ik had het gevoel dat ik teveel input kreeg, dus bij mij hielp het om even op een rustige plek te gaan zitten, en dan gewoon over je heen laten komen. Zjoeeefff :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ja dat hielp bij mij ook, maar het was vooral die speedcore ( noisekick - kresick ) echt super nummer maar op dat moment werd het me teveel, ik worstelde me echt tusse allemaal mensen door hahaha. maar toen ik weer ff bijgekome was ging het weer goed en ging k doorknalle in de speedcorezaal
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Freezing zei:
^ja dat hielp bij mij ook, maar het was vooral die speedcore ( noisekick - kresick ) echt super nummer maar op dat moment werd het me teveel, ik worstelde me echt tusse allemaal mensen door hahaha. maar toen ik weer ff bijgekome was ging het weer goed en ging k doorknalle in de speedcorezaal
Klik om te vergroten...

Terreur boven alles!

Holland is godverdomme 't hardste!!!


(ik zou ook te hard gaan op speedcore, dat ligt niet aan de pillen :wink: :rolleyes: )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Teveel slikken op feesten, tsja.. Is ook de reden dat ik vanaf nu alleen nog maar aan de snelle ga daar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."