#1
Miss J zei:Nu het toch gaat over medicijnen + XTC heb ik ook nog een vraag:
Een vriendin van me wil ook graag een keer XTC proberen maar ze gebruikt(e) antidepressiva (citalopram) maar aangezien ze dit niet regelmatig inneemt zoals het hoort en ze nu al een week niks meer gehad heeft, kan ze het dan een keer proberen?
Het is natuurlijk nooit goed om te doen omdat ze die antidepressiva al gebruikt (heeft) maar na ongeveer een week dus maakt het qua die antidepressiva niks meer uit toch? Behalve dat ze zich de dagen erna best kut kan gaan voelen natuurlijk...
En ik ben nieuw hier, dus hallo!![]()
XTC en antidepressiva is sowiso nooit goed. Maar ik heb gehoord dat je door die combinatie een serotoninevergiftiging op kan lopen. Ik slik zelf antidepressiva (erg lage dosering) en op de dagen dat ik xtc gebruik, slik ik die medicijnen niet. Bij mij gaat dat goed, maar misschien is dat ook omdat het z'n lage dosering is.
Dit vond ik erover bij Jellinek:
http://www.jellinek.nl/drugsvoorlic...=aandoeningen&middel=Antidepressiva&viewAll=1