het zal waarschijnlijk iets sneller werken als je hem vermalen inneemt maar een aanrader is t niet. Achter op de tong en slikken maarrrrrrrr

euh dan kan ik zeker hallucineren in het hospitaal met de leuke zusters daar....hahahahahahaha.lysergine25 zei:zuigen, snuiven, kauwen en als je er dan ook nog 10 injecteert dan ga je lekker hallucineren !!!!!
![]()

Immo zei:Lijkt me niet zo goed voor je tanden om erop te gaan kauwen. :P
Dat valt best mee toch :P Wij snuiven het ook altijd... het went wel. En heeft als voordeel dat de speed daarna niet meer fiktSnuifdoos zei:1 keer heb ik mdma-kristallen heel fijngemalen en proberen te snuiven. 1 keer. en nooit meer. Als je dacht dat speed brandt in je neus, mdma is maal 10.
Maakt het nou echt uit of je die kristallen sliked in een bommetje of dat je ze snuift? Anders moet ik ook nog maar een keer een bommetje proberen Nick de Neger zei:Dat valt best mee toch :P Wij snuiven het ook altijd... het went wel. En heeft als voordeel dat de speed daarna niet meer fiktMaakt het nou echt uit of je die kristallen sliked in een bommetje of dat je ze snuift? Anders moet ik ook nog maar een keer een bommetje proberen
XTC pillen doen we gewoon door slikken en weg spoelen met water of limo ofzo.

xtc snuive is al helemaal niet goed voor jeEen maat van em heeft weleens een vermalen pil gesnoven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."