^ kijk dat is een antwoord waar ik/we wat mee kunnen. 

) in je darmstelsel geval. X heeft volgens mij net als speed dat alle spieren zich gaan spannen. Dit houd in dat het lucht wat je der normaal uit zou boeren der niet uit kan... Denk dat het daarmee temaken heeft ofzo caatje zei:Drugs+alcohol=vragen om ellende
ik drink cola als ik gebruik of spa rood en ik wordt niet misselijk. Dus aan koolzuur zal het niet liggen. Je mag 3x raden waaraan dan wel!
caatje zei:Drugs+alcohol=vragen om ellende
ik drink cola als ik gebruik of spa rood en ik wordt niet misselijk. Dus aan koolzuur zal het niet liggen. Je mag 3x raden waaraan dan wel!
Nick de Neger zei:caatje zei:Drugs+alcohol=vragen om ellende
Cola + XTC is ook niet echt goed, cola droogt je lichaam ook uit waardoor je lichaams temperatuur verder stijgt, met alle gevolgen van dien![]()
caatje zei:Hmmm, als kinderen langdurig aan de diarree zijn krijgen ze in het ziekenhuis gebluste(=prik eraf) cola met chips om zo uitdroging te voorkomen. (kennis van ons is kinderarts).
Soms wordt cafe茂ne toegevoegd aan pijnstillers zoals paracetamol om een opwekkend effect aan de pijnstilling toe te voegen. Cafe茂ne heeft ook enige invloed op de stofwisseling, waardoor cafe茂ne een veel gebruikt ingredient is van populaire vetverbranders (ook wel fatburners genoemd) zoals Stacker. Cafe茂ne heeft adrenerge effecten: het stimuleert het sympatische zenuwstelsel, de hartslag en de ademhaling.
Het orthosympatisch deel zorgt onder andere voor een hogere hartslagfrequentie, verwijding van de bloedvaten in de spieren en een hogere ademfrequentie, maar remt de spijsvertering. Wanneer het lichaam in rust is, wordt de spijsvertering actief.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."