#1
Goedendag!
Als ik aan alleen de XTC ga, heb ik eigenlijk nooit last van mn maag.
- Dan neem ik meestal rond de 8 pillen
Nu heb ik altijd, dat wanneer ik mij klemzuip (bier) voor de XTC, na het innemen van 3/4 pillen dat ik last van mn maag krijg en misselijk word. Als ik dan kots.. komt er alleen water uit met de smaak van de pillen.
Als ik na de drank eerst nog veel ga eten, valt dit meer mee, maar toch blijft die 'zwevende' maag er. Als ik niet drink, hoef ik ook niet tussendoor te eten.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Ikzelf vermoed dat het met het koolzuur in het bier heeft te maken.
Maar misschien licht het ook aan de alcohol, want dan moet ik eens wat anders proberen. (alleen bier is zo lekker).
Of: mijn maag is niet zo sterk meer als ik drank heb gehad of iets dergelijks.
Groetjes,
982
Als ik aan alleen de XTC ga, heb ik eigenlijk nooit last van mn maag.
- Dan neem ik meestal rond de 8 pillen
Nu heb ik altijd, dat wanneer ik mij klemzuip (bier) voor de XTC, na het innemen van 3/4 pillen dat ik last van mn maag krijg en misselijk word. Als ik dan kots.. komt er alleen water uit met de smaak van de pillen.
Als ik na de drank eerst nog veel ga eten, valt dit meer mee, maar toch blijft die 'zwevende' maag er. Als ik niet drink, hoef ik ook niet tussendoor te eten.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Ikzelf vermoed dat het met het koolzuur in het bier heeft te maken.
Maar misschien licht het ook aan de alcohol, want dan moet ik eens wat anders proberen. (alleen bier is zo lekker).
Of: mijn maag is niet zo sterk meer als ik drank heb gehad of iets dergelijks.
Groetjes,
982
) in je darmstelsel geval. X heeft volgens mij net als speed dat alle spieren zich gaan spannen. Dit houd in dat het lucht wat je der normaal uit zou boeren der niet uit kan... Denk dat het daarmee temaken heeft ofzo 