ik heb op laundry day lekker nuchter staan feesten (en hakken, lekkere hardcore set van vince en darkraver!!)
dan een dafalgan genomen
paar uur later naar petrol
daar was ik nog altijd eigelijk zo ziek als een hond, constant hoesten en hoesten en hoesten, en snotneus
dan urenlang achter een pil gezocht ..
uiteindelijk voor 3€ een witte motorola kunnen kopen
ineens in 1 keer genomen, voor de eerste keer, dus wist niet welk gevoel me te wachten stond ... tijdstip 4:00am
4:40am slaagt de pil in, wordt beetje duizelig en denk even dat het fout gaat, maar ben dan wat water gaan drinken en heb uren liggen genieten van de heeeerlijke electro daar en de lichten en de begaaide mensen (wat een flitsers daar
![:openmouth:]()
zalig)
vanaf dat de pil insloeg heb ik geen 1 hoestje meer gedaan, en was mijn snotneus goneaway! ik voelde me echt SCHITTEREND, beste effect dat ik ooit van xtc heb gehad.
nu, 1:49pm, voel me nog altijd niet moe eigenlijk. anyway ik heb me rot geamuseerd en dat terwijl ik dacht dat het een kutnacht ging worden.
zo zie je maar !
ik heb waarschijnlijk geluk gehad ofzo met het goede effect. ik heb dus wel uitgekeken dat ik geen gevaarlijke stoffen mixte (Dextromethorfan en xtc) en dat pilletje heeft heel mijn nacht goedgemaakt
zo, ik dacht ik laat het even weten hoe het gegaan is!

grtz Pepnoize