Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgele gore tanden

gele gore tanden

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien te weinig gedronken?

uit zwolle zie ik... geweldig :beer:
binnenkort weer es stappen daar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, ik kwam tot de ontdekking dat ik tijdens xtc hele vieze gele plakkerige tanden kreeg. Gelijk poetsen, want gadverdamme! Hebben jullie hier ook last van en hoe komt het??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ontopic: dan weet ik het ff niet. Krijg zelf vaak plakkerige tanden als ik te weinig drink.

Offtopic: laatst was ik nog in de dokter, sally en coc... voor de rest ken ik t niet zo daar. niet echt een leuke club geloof ik he?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg meestal plakkerige tanden door de overdosis cola die ik drink.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik geslikt heb rook ik veel meer en dan vooral jointjes. Zelf denk ik ook dat het met je speeksel op dat moment te maken heeft, ik heb vaak last van een plakkerige mond (plekbek). Tussendoor poetsen is altijd lekker!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb dat niet zo die gele tanden..maar wel slijmerige mond..komt omdat ik dan ontzettend veel zit te kauwe..en indd. dag erna..heel droge mond!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik ook altijd last van. Vooral met speed erbij..

Altijd na een nachtje (of 2) doorgaan... bahbahbah! niks is ook meer lekker.


behalve FRUIT!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geniaal idd!

Fruit is idd zaaaalig!

Ik rook en drink niet en ook geen cola dus het is echt die speeksel aanmaak'. Vind ik toch echt een minpunt van gebruiken hoor de rauwe bek, keelpijn en gummigevoel de day (s) after...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heeft volgens mij te maken met de aanmaak van speeksel. Je speekselklieren zijn fucked waardoor je mond niet dat beetje extra reiniging krijgt die het verdiend. Af en toe poetsen helpt, maar ik zie mezelf nou niet echt mn tanden poetsen op een feest :grin:

WTF GAT IN DE MARKT.. Een tandenpoets kraampje :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
982 zei:
niks is ook meer lekker. behalve FRUIT!!
Klik om te vergroten...

Supervlieg zei:
WTF GAT IN DE MARKT.. Een tandenpoets kraampje :grin:
Klik om te vergroten...

Combineer die 2! Fruit en tantpasta met fruit smaakje :hearteyes: Ik vind die pepermunt smaak echt ranzig namelijk met x op :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Supervlieg.. bedrijfje opstarten dan maar? Ik doe wel mee.

Werkelijk.. geniaal :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoezo drugspropaganda dan? :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik drink me een ongeluk in water, altijd een rauwe strot en tong de volgende dag. Zwolle stappen? Waar??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."