#1
Hai,
Ik heb een vraagje, is het mogelijk dat je van een half pilletje een week later erg wazig wordt...beetje in jezelf gekeerd, net of je er niet bent..
Wordt er een beetje angstig van.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes @nnie
Ik heb een vraagje, is het mogelijk dat je van een half pilletje een week later erg wazig wordt...beetje in jezelf gekeerd, net of je er niet bent..
Wordt er een beetje angstig van.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes @nnie
