#1
maar smerig!.... :P 


Sgeleâ„¢ zei:ik was vanmorgen om 5.30 thuis gekomen van 't werken en heb 2 pilletjes gepopt... 'rush' is eruit...nu lekker aan de koffie na te genieten![]()

Adrenochroom zei:Sgeleâ„¢ zei:ik was vanmorgen om 5.30 thuis gekomen van 't werken en heb 2 pilletjes gepopt... 'rush' is eruit...nu lekker aan de koffie na te genieten![]()
slaap is niet aan jou besteed?![]()

JewCookie zei:Zo snel erna is meestal opzich nog wel te doen, de brakheid komt vaak later. Alleen ik moet d'r niet aan denken om met m'n vage pillenkop van de nacht ervoor te moeten werken..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."