Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar kleine vraagjes

paar kleine vraagjes

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey ik ga zaterdag na nightmare out door en ik haal wat pille maar ik had een vraag kan je er twee tegelijk in nemen of gaje dan nokkie en ken je dan gewoon drinken en weet iemand hoe het zit met de beveiliging op nightmare of er honden zullen zijn enzo
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bwhaha je gaat nokkie.

Snoeihard nokkie gaan.

Maar even serieus: geen honden, en als je d'r 2 tegelijk neemt, doe het dan tactisch qua tijd, die dingen moet niet inslaan terwijl je net naar binnen loopt bijvoorbeeld. Daarnaast word je behoorlijk skeef van 2 pillen tegelijk, ik althans wel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ohw oke dan kijk ik wel effe wat ik doe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt een schoen... leef je uit :mrgreen:
Verder kan je ook je portomonee nog gebruiken als het een niet al te simpel model is :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de sok! xD

Toch een adrenaline rush als je dan ff gefouileerd wordt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Daarnaast word je behoorlijk skeef van 2 pillen tegelijk, ik althans wel.
Klik om te vergroten...

vertel es hoe skeef skeef is :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 tegelijk kan zeker goed hoor...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
kijk wel ffe niet dat ik nokkie ga want ga met groepje en is beetje lullig als ik gelijk plat ga is voor hun ook de avond verpest
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
hangt ook van de kwaliteit van de pillen af, weet je toevallig of het goeie zijn?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
MetaalKonijn zei:
Daarnaast word je behoorlijk skeef van 2 pillen tegelijk, ik althans wel.
Klik om te vergroten...

vertel es hoe skeef skeef is :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vraag dat kapitein 'bek vol blaren' Klapperkaak maar. :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou geen 2 pillen tegelijk naar binnen schoffelen, zorg dat er minstens een uurtje tussen zit.
en naast de tips om je snack(s) mee te nemen heb ik de volgende:
in een plastic zakje wat je dicht kunt doen (bijv. een wietzakje) en dan in je onderbroek leggen. :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
hersenspinsel zei:
hangt ook van de kwaliteit van de pillen af, weet je toevallig of het goeie zijn?
Klik om te vergroten...

jaah gaan wel zijn van die rooiuh liebelles ofzoiets heb ze nu twee keer gehad prima bevalle alleen voor je het weet is het weer voorbij
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
thunder-droopy zei:
ik zou geen 2 pillen tegelijk naar binnen schoffelen, zorg dat er minstens een uurtje tussen zit.
en naast de tips om je snack(s) mee te nemen heb ik de volgende:
in een plastic zakje wat je dicht kunt doen (bijv. een wietzakje) en dan in je onderbroek leggen. :stoned:
Klik om te vergroten...
in je onderbroek is echt de beste manier, zo heb ik al redelijk veel shit mee naar binnen verhuisd :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robdebob zei:
thunder-droopy zei:
ik zou geen 2 pillen tegelijk naar binnen schoffelen, zorg dat er minstens een uurtje tussen zit.
en naast de tips om je snack(s) mee te nemen heb ik de volgende:
in een plastic zakje wat je dicht kunt doen (bijv. een wietzakje) en dan in je onderbroek leggen. :stoned:
Klik om te vergroten...
in je onderbroek is echt de beste manier, zo heb ik al redelijk veel shit mee naar binnen verhuisd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Wie niet? Publiek geheim :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
en zijn er toevallig ook tips voor als er wel honden staan wattan te doen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
raizeredge zei:
en zijn er toevallig ook tips voor als er wel honden staan wattan te doen
Klik om te vergroten...

laat eerst iemand gaan checke of er honden zijn... als er zijn => neem je pille, als er geen zijn => smokkel ze binnen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
laat eerst iemand gaan checke of er honden zijn... als er zijn => neem je pille, als er geen zijn => smokkel ze binnen[/quote]

kee jaah ben een beetje zenuwagtig er voor is me eerste grote feest en ik kan het niet gebruiken om opgepakt te worde
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb er nog nooit 2 tegelijk genomen. Bij mij gaat het meestal per half. Dat vind ik plezieriger dan met van die wegdraaiende ogen ergens in een hoekje zitten herkauwen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je maar niet zo overkomt is t goed, je voelt je wel zo als je zoiets doet... Maar laat dat niet merken aan het bewakingspersoneel, die hebben dr nogal een neusje voor. Blijf gewoon praten over iets normaals met een vriend of vriendin.

Veel plezier he!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."