Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc na eten

xtc na eten

17 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ waarom als ik vragen mag, ik d8 dat het geen kwaat kon namelijk. Misschien haal ik er nog een wijze les uit :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn ervaring ermee is dat als je gelijk of vlak na het eten een pilleke naar binnen werkt dat de werking minder is.
je kan idd beter een uurtje of 2 a 3 wachten dan is je maag leger en worden de werkzame stoffen beter opgenomen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nick de Neger zei:
^ waarom als ik vragen mag, ik d8 dat het geen kwaat kon namelijk. Misschien haal ik er nog een wijze les uit :)
Klik om te vergroten...
Nick de Neger zei:
het kan ook langzamer werken als je veel gegeten hebt, aangezien je maag vol is zeg maar
Klik om te vergroten...

Je hebt praktisch zelf al het antwoord gegeven, als het voedsel een beetje gezakt is wordt het beter door de maag verwerkt :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok.. maar het duurt misschien langer tegen dat het in werking treed maar is het resultaat minder of hetzelfde als je het 2 of 3 uur later neemt ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm ik denk dat t niet veel uitmaakt, als je maag eenmaal begint aan dat minieme pilletje is t ook echt zo verwerkt... Het is niet als met paddo's dat er een grotere hoeveelheid in je maag zit ofzo. (of met zo'n cactus bv)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik weet dat het niet zo is :smoke: :P scheef word je och wel :mrgreen: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
stuikeuh zei:
Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
Klik om te vergroten...

Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
zaagmans zei:
stuikeuh zei:
Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
Klik om te vergroten...

Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.
Klik om te vergroten...

In feite is jouw antwoord precies hetzelfde. Ik heb niet gezegd dat het 'kwaad' kan, alleen gesuggereerd dat het wel zo verstandig is om 2 a 3 uur te wachten, zodat het beter door stuikeuh z'n maag verwerkt wordt en hij meer 'bang for his buck' krijgt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
zaagmans zei:
stuikeuh zei:
Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
Klik om te vergroten...

Het enige goede antwoord (na WEER vele foute) is dat het geen kwaad kan. De werking zal wel minder heftig zijn, want de pil mixt met het eten en wordt dus geleidelijker opgenomen.
Klik om te vergroten...

In feite is jouw antwoord precies hetzelfde. Ik heb niet gezegd dat het 'kwaad' kan, alleen gesuggereerd dat het wel zo verstandig is om 2 a 3 uur te wachten, zodat het beter door stuikeuh z'n maag verwerkt wordt en hij meer 'bang for his buck' krijgt.
Klik om te vergroten...

Sorry ik bedoelde jouw antwoord ook niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou...als ik het doe, ligt m'n eten op tafel/bank/grond/in m'n kopje koffie :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan geen kwaad, is zelf buiten het effect dan beter...
Je maag zal namelijk minder snel beschadigt raken omdat het idd vermengd wordt met het eten en dus niet op een plaats in je maagwand gaat inwerken.
Als ik heb gegeten steek ik er gewoon 2 binnen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sgeleâ„¢ zei:
nou...als ik het doe, ligt m'n eten op tafel/bank/grond/in m'n kopje koffie :grin:
Klik om te vergroten...

^een erg goede reden om niet te slikken na eten, ik ken nog wel wat die zo reageren.
Gouden regel voor elke drug is om het op een lege maag in te nemen voor maximaal effect. Bij alcohol is dat op zich een reden om op een volle maag te drinken, anders ben je zo snel lam..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet gewoon zien dat je geen dollars pakt en dan kan je eten zoveel je wil :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
flashkop zei:
Je moet gewoon zien dat je geen dollars pakt en dan kan je eten zoveel je wil :wink:
Klik om te vergroten...
Amen to that! kotspillen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij voor het beste resultaat: Neem een lichte maaltijd en dan na een uur of 3 een pil (of2) innemen met een beetje water en gaan met die banaan!!! Veel plezier :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan het kwaad om xtc ongeveer 30 minuten na eten in te nemen ???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nopes... werkt misschien wat sneller omdat je maag actief is, het kan ook langzamer werken als je veel gegeten hebt, aangezien je maag vol is zeg maar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan beter 2 a 3 uur wachten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."