#1
pff ik let daar eigenlijk nooit op ofzo hehehe

zo doe ik t en t werkt altijd tumke zei:STel nu dat je het gevoel terug wilt (na je eerste) maar het al 5 uur is, je nog 2 uur wil blijven MET het gevoel en je pakt rond 5u weeral een pil dan sta je om 11 u nog te springen....
Dus hoe kan je dat gevoel behouden na het uitwerken van je eerste pil maar toch niet de hele ochtend strak staan. Want 6 u is voor mij mooi om richting thuis te keren maar als ie rond 4u al uitgewerkt is wat dan? Halve nemen ?
Telefoon zei:Hmm !
Jointje roken wil het happy feeling ook wel bij stuuren
Japi-10 zei:Soms kan ik niet eens meer slikken als ik er een aantal op heb..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."