Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoof worden van xtc ??

doof worden van xtc ??

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de laaste tijd last van doofheid :flushed: ,kan bijna niet geloven dat het komt door xtc.
Maar ja je weet maar nooit he . :openmouth:
ben al 2 jaar bezig ieder week 2 pilletjes de laaste tijd (4 weken samen met kristallen ) deze week naar de specialist kijken wat het alllemaal word ,hoop dat het allemaal nog meevalt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke week twee pillen nemen is soiwieso niet echt goed voor je :rolleyes:
Ga je misschien elke week naar een kroeg/discotheek waar de muziek knetterhard aanstaat?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou de muziek staat niet zo heel hard er kan nog goed gebabbeld worden daar dus ,dat valt wel mee.
Nee ik weet het het is niet echt goed ,maar het is ook niet goed als je van de dokter pillen mee krijgt die je maag niet ontzien en je daar ook weer pillen voor meekrijgt.
Nee ik wil het niet goed praten maar van de ene kant !! :rockband:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelijk heb je :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
je wordt wss niet doof van xtc alleen. maar laatst stond hier op het forum ook een artikel dat als je harde muziek luistert onder invloed van xtc, dat je dan wel eerder doof wordt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 = drugs verzwakt de delen die de drug niet nodig acht van het lichaam, dus mss je oren bij jou

2 = drugs is altijd schadelijk je weet nooit dat ergens iets in je hersens afsterf voor je oren of weet ik veel wat nog allemaal kan fout gaan

3 = mss niet voor de grote boxen staan ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
he wat zeg je? :rolleyes:

Pak jij niet gewoon te veel/te vaak pillen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kheb ook wel een half jaar 2 tot 4 pillen per week genomen en nu 2 per 2 weken ben der ook niet doof van geworden. En muziek van een disco zal et ook wel niet door komen of je moet constant naast een box staan ofsow,
enuh pillen zijn zeker slecht maar wat is er niet slecht?!? Ga der gewoon mee naar de docter ofsow...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb ook zowieso een half jaar lang elk weekend zon 5-10 pillen gehad.

Nergens last van, maar je lichamelijke weerstand gaat wel achteruit natuurlijk, en zoals al gezegd werd: hersens aangetast.

Hoe oud ben je als ik vragen mag :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
982 zei:
ik heb ook zowieso een half jaar lang elk weekend zon 5-10 pillen gehad.

Nergens last van, maar je lichamelijke weerstand gaat wel achteruit natuurlijk, en zoals al gezegd werd: hersens aangetast.

Hoe oud ben je als ik vragen mag :)
Klik om te vergroten...

haha flashkop :d
Toen in die tijd geen last van depressie fzo? en heb je er op lange termijn last van?
en wat deed je voor de negatieve effecten (de dagen erna) tegen te gaan?
want ik wil wel van die L-trypohaan slikke fzo, koste die veel?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
heeeeeeeeel veel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
he daar ben ik weer :wave: ,Nou ben naar de dokter geweest en er zat vocht achter de trommelvliezen , Dus verkoudheid opgelopen , gaat wel weer over misschien een buisje laten zetten over 2 weken als het niet over is . Iemand vroeg om een leeftijd ik weet niet of die mij bedoelde , dacht dat er niets mee te maken had . maar ik ben ruim boven de 50 :rolleyes: . ik zeg altijd "mens durf te leven". :rock:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
is gewoon de leeftijd :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik hoor dan juist dingen die er niet zijn :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
takedown84 zei:
982 zei:
ik heb ook zowieso een half jaar lang elk weekend zon 5-10 pillen gehad.

Nergens last van, maar je lichamelijke weerstand gaat wel achteruit natuurlijk, en zoals al gezegd werd: hersens aangetast.

Hoe oud ben je als ik vragen mag :)
Klik om te vergroten...

haha flashkop :d
Toen in die tijd geen last van depressie fzo? en heb je er op lange termijn last van?
en wat deed je voor de negatieve effecten (de dagen erna) tegen te gaan?
want ik wil wel van die L-trypohaan slikke fzo, koste die veel?
Klik om te vergroten...


Wel af en toe last gehad van depressie, niet altijd. Ik bleef wel altijd positief denken en mn dingen doen, maar nu ben ik heel erg gemindert en een aantal weken geen X aangeraakt. Ik merk wel dat ik vergeetachtiger ben en niet even scherp met alles (vooral werk).

Om de negatieve effecten tegen te gaan, probeerde ik altijd zoveel mogelijk te eten, ook tijdens mn leipheid, ook dronk ik veel.
En nog een belangrijk ding was: niet lui worden, niet werk afbellen of ziekmelden.. gewoon doorzetten, dan bleef ik het meest fit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."