Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc buiten

xtc buiten

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik leg men xtc in verlaten bos wegens huiszoeking van de flikken enz... problemen dus daarom leg ik ze nietmeer in huis .. kan dat kwaad voor de xtc kunnen ze slecht worden .. ????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lucht en waterdicht verpakken en uit het licht leggen moet wel kunnen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
kdenk dak ff een boswandeling ga make :tongueout:

denket niet :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon goed verstoppen man.. in je matras of stereo toren!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ie een huiszoeking krijgt zullen er wel hondjes bij zijn, en deze plekken kent iedereen al dus hun zeker ook.
maar idd in een dichte zak uit de zon en kijken of er geen regen op kan komen dan lukt het best.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet al erg gek doen wil je een bezoekje krijgen. Als je een gewone gebruiker bent en verder niet al teveel criminele activiteiten onderneemt, is er niet zoveel aan de hand. Een huiszoeking gebeurt echt niet zomaar meer, het is best een gedoe om een bevel te krijgen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik jou was zou ik t vacuumeren, als je mensen kent die in een restaurant hebben; daar hebben ze vaak wel zo'n machine...

Daarnaast in een donkere zak in een kuil ofzow tegen de geur. (ik ga er btw vanuit dat je een handelshoeveelheid hebt. Anders is t de moeite niet)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar ga je het precies begraven dan? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Als ik jou was zou ik t vacuumeren, als je mensen kent die in een restaurant hebben; daar hebben ze vaak wel zo'n machine...
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
je moet gewoon een waterdicht tonnentje kopen (wat meestal op boten gebruikt word)

http://www.speurders.nl/watersportenbot ... liter.html

zoiets

en dan ergens begraven, niks aan de hand :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou ze in condooms verpakken en doorslikken! als ze weg zijn laxeermiddel pakken en uitschijten...


:rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sgeleâ„¢ zei:
ik zou ze in condooms verpakken en doorslikken! als ze weg zijn laxeermiddel pakken en uitschijten...


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

wss heeft hij er een paar 10000enden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miss J zei:
Pikachu zei:
Als ik jou was zou ik t vacuumeren, als je mensen kent die in een restaurant hebben; daar hebben ze vaak wel zo'n machine...
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Oeps :P ik bedoelde natuurlijk in een restaurant werken :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."