Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 gram mdma

1 gram mdma

22 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
wow ik vind dat jullie wel veel nemen dan... ik zou zelf niet meer dan 150 mg per keer nemen.
Klik om te vergroten...
1/6 van een gram is ong. 150 mg... :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
dees zei:
TechNora zei:
wow ik vind dat jullie wel veel nemen dan... ik zou zelf niet meer dan 150 mg per keer nemen.
Klik om te vergroten...
1/6 van een gram is ong. 150 mg... :P
Klik om te vergroten...

eeeuh ohja, okee :mrgreen: Las alleen even de laatste post vluchtig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
wow ik vind dat jullie wel veel nemen dan... ik zou zelf niet meer dan 150 mg per keer nemen.
Klik om te vergroten...
Mja, toen ik begon met MDMA heb ik de fout gemaakt op elke week veel kristallen/pillen te nemen.. Na die paar maanden hoge tollerantie is dit dan ook niet meer weggegaan(ook al stop ik maandje of 2) en moet ik elke keer een hoge dosis nemen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
200 mg droppen ga je wel lekker van. Maar bij een eerste keer is 150 zeker wel genoeg inderdaad, misschien zelfs 100 al.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
bah mdma snuiven :rolleyes:
gewoon een volle gram delen door 8 =1.125mg
als je iets of wat deftige mdma hebt dan komt het wel in orde, 1bommetje slikken en na 1uur bijpakken als je te weinig voeld.
have fun
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
1g / 8 =0.125g :wink:

en 150mg lijkt me wel een leuke dosis
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gister nacht pure mdma kristalltjes genomen, ik zou deze drugs afraden, het is te ziekelijk verslafend. Heb me restje 2 g weggegooid.
Weg met die troep :>

Ik ga maar weer is lekker aan de jonkho.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar heb je ze weg gegooid? :openmouth:

*Begint hysterisch in rondjes te rennen* terweil die schreeuwt "Waarheen? Waarheen? Waarheen?"
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ligt aan de sterkte maar 4 is nice
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mdma is bangelijk, den nu al 3 weken gestopt dermee weet wat je bedoelt met verslavend. De laatste tijd amuseer ik me wel met jointjes en pilskes sos is ook al even geleden en hou het zo nog wel een 2tal weken denk ik.
Je moet het leven namelijk af en toe wel eens van de andere kant bezien he :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
blijf er gewoon af als je weet dat jij of je vrienden geen karakter hebben.
het is het mooiste maar ook het meest verduivelde ter wereld
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je eenmaal een paar weken geen MDMA genomen hebt neemt de lust steeds meer af. In het begin lijkt het heel moeilijk om er mee te stoppen, maar het valt uiteindelijk wel mee. Je moet het wel zelf willen natuurlijk...

Ontopic: toen ik nog geen weegschaal had verdeelde ik één gram MDMA ook altijd in 8 delen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
wow ik vind dat jullie wel veel nemen dan... ik zou zelf niet meer dan 150 mg per keer nemen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 gram gekocht (mdma) vroeg me eens af hoeveel porties jullie daaruit halen bedoel wel niet super kanker hard stuiken maar toch redelijk stuiken :) ik dacht om er 6 uit te nemen jullie?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
..

voor de mensen die het nie begrijpen .. je hebt dus 1 gram mdma hoeveel beurten kan je daaruit halen ik bedoel beurten waarvan je redelijk ver zit ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat wil je doen? Snuiven op bommen? Als je gaat snuiven zou ik gewoon alles poeder van maken en steeds iets bij nemen tot je je chill voeld... bommetjes op 1/6de is inderdaad wel netjes anders
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
puuur in de bek

uhhm was eigenlijk van plan om die mdma gewoon in men bek te smijtn
maar bedoel jij dat ik met minder dan 1/6 van die gram moet beginnen of gewoon 1/6 gram in men bek smijten ??? srry voor ingewikkelde zinsbouw:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beter maak je dan een bommetje want de smaak is ranzig van de MDMA, en hij bedoelt (lijkt mij) 1/6e van je gram in een bommetje.
capiche?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
1/6e zou ik idd mee beginnen.. op wat op de achterkant (bolle kant) van een theelepel leggen.

Niet snuiven btw.. brand als de ziekte
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh ik dacht dat telefoon een vriendje had gekregen :grin:
Voor TS: dat was dus iemand die 1 gram in 1 portie heeft genomen.

1/6e gram is redelijk wat om mee te beginnen, dan hoef je als het goed is de komende uren niet meer bij te pakken ofzo :)
Je kunt ook met minder beginnen hoor (1/10), en dan later bijpakken. Verdeel dan 1/6 tot 1/4e gram over de nacht.

De smaak van MDMA is redelijk vies, en het is slecht voor je tanden. De normale consumptie methoden zijn:
-natte vinger erin en van je vinger likken, snel een slok water achterna voor de smaak
-oplossen in een klein beetje vloeistof en opdrinken, gevolgd door een schone vloeistof om het goed weg te spoelen en het minder slecht voor je tanden te laten zijn
-bommetje maken. kan met een vloeitje of een capsule van de smartshop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."