Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInformeren 1ste keer XTC

Informeren 1ste keer XTC

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben nu al een tijdje van plan om een keer XTC te proberen... ben dus van plan van iemand te kopen en samen een half tabletje in te nemen samen met een vriend. Nu weet ik echter niet welke soort pilletjes ik moet nemen sinds ik er echt geen besef van heb... ik wil echt niet te veel pakken sinds ik nog maar jong ben en het waarschijnlijk maar bij 1 keer blijft. welk soort pilletje kan ik het beste nemen? en wat moet ik zoal verwachten? (veel energie heb ik gehoord)

alvast bedankt!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan aan de buitenkant niet zien wat voor soort pillen je hebt, dus je kunt ze het beste eerst laten testen!

Wat je kan verwachten:

Psychisch
- Gelukzalig tintelend gevoel dat in golven over je heen komt
- Behoefte aan contact, praten en intimiteit
- Waarneming wordt intenser en je hoort muziek beter
- Energiek, helder en alert

Lichamelijk:
- Verhoging hartslag/bloeddruk en lichaamstemperatuur
- Vergroting pupillen
- Stijve kaken, knarsetanden.
- Droge mond
- Toename uithoudingsvermogen waardoor je uren kunt dansen.
- Soms zweten, misselijkheid, braken, hoofdpijn, duizeligheid
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat kun je nog meer verwachten ;

Dat als je het gevoel kent het ooit nog wel een keer wilt doen.
Gevoel bij eerste keer is zeer goed,ik lachte constant (glimlach).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
HumanRobot zei:
ik wil echt niet te veel pakken sinds ik nog maar jong ben en het waarschijnlijk maar bij 1 keer blijft.
Klik om te vergroten...

Haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
LOL .....

:hearteyes:

MDMA is niet voor 1 x ......
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat ze testen, en koop ze van een betrouwbaar iemand. Beginnen met een halve is heel verstandig, als je niks voelt pak dan pas na anderhalf uur of langer bij.
XTC kan je niet bij één keer houden, daar is het veel te leuk voor. Blijf goed drinken en rust af en toe. Veel plezier :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miss J zei:
Je kan aan de buitenkant niet zien wat voor soort pillen je hebt, dus je kunt ze het beste eerst laten testen!
Klik om te vergroten...

ik dacht van wel? er zijn toch verschillende vormpjes etc.? hartjes, pilletjes met mitsubishi erin enzoverder...
als ik van een half pilletje iets wil voelen (natuurlijk moet het geen uberzware pil zijn ofzo:grin:) welke zou ik dan best nemen? of maakt dat niet echt uit? want ik heb al gehoord van mensen dat ze er serieus van ziek werden en begonnen in de lucht te boksen^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dissonant zei:
HumanRobot zei:
ik wil echt niet te veel pakken sinds ik nog maar jong ben en het waarschijnlijk maar bij 1 keer blijft.
Klik om te vergroten...

Haha
Klik om te vergroten...

idd, wel lachwekkend, bijna niemand houd het bij 1x , ik was da ook van plan, over 10 dage ist mijn 6de keer .
1ste keer was eind juli :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
HumanRobot zei:
ik dacht van wel? er zijn toch verschillende vormpjes etc.? hartjes, pilletjes met mitsubishi erin enzoverder...
als ik van een half pilletje iets wil voelen (natuurlijk moet het geen uberzware pil zijn ofzo:grin:) welke zou ik dan best nemen? of maakt dat niet echt uit? want ik heb al gehoord van mensen dat ze er serieus van ziek werden en begonnen in de lucht te boksen^^
Klik om te vergroten...

Je hebt wel verschillende vormen, maten en namen inderdaad maar dat zegt niks over de inhoud....
Je kunt ze het beste altijd laten testen, of van een betrouwbaar iemand kopen natuurlijk!
En als je een halfje neemt kan er eigenlijk niks verkeerd gaan, gewoon over je heen laten komen en genieten :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga gewoon voor een hele... Als je genoeg water blijft drinken kan dr bijna niets mis gaan :P

Uiteraard is t je eigen beslissing maar ik zou ze wel ff laten testen, veel plezier!

(wedden dat je t vaker dan 1x gaat doen?) :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pikachu zei:
Ga gewoon voor een hele... Als je genoeg water blijft drinken kan dr bijna niets mis gaan :P

Uiteraard is t je eigen beslissing maar ik zou ze wel ff laten testen, veel plezier!

(wedden dat je t vaker dan 1x gaat doen?) :sunglasses:
Klik om te vergroten...

ik zal jullie op de hoogte houden^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
van mijn 1ste keer voelde ik bijna niks en ik had een hele genomen, de 2de keer voelde ik meer, had toen ook een hele genomen maar begon wel op een bepaald moment te trillen en te zweten maar da was maar ffkes voor de rest voelde het heel goed. de keren daarop was ook cava
Zodus, het blijft ook inderdaad niet bij ene keer wss
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha
mijn eerste x wasegt raar
ik was met vriendinne die het ginge doen
en ik wou eignelijk nooit
toen opeens dagt ik jaa ikwilook probere
toen dede we had
me vriendin begonte trippe
heelmaal boos worde om niks somaa.r.
maar ik voelde nog niks
totdatwe buite kwame
ik begon kk hard te fietse
en k kon niet stoppen
het regende alles
enikhad het niet kout
ik wou tege iedereen zegge dat ik van ze hield
ik wou met me kat knuffele alles
dat dee ik ook
de hat krabbelde mij kk hard
maar ik voelde niks
de volgende dag had ikoveral krassse
na die eerste x dagt uik k ga niet meer doen
tot de volgend edag
ik dagt ik wil weer
had ik weer gedaan\\
dat was de lauwste x
ik begont te renne alles
ikdagt dat ik zweefde ik kon alles aan
en ik voelde me net god
echt raar
nimeand kon me wat maken
en k durfde alles
ik doe het nu steeds vaker
eignelijk wel slecht maar het is echt lauw man
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tips voor bovenstaande poster:

-Hoofdletters
-Interpunctie
-Spelling
-Minder vaak op de enter knop drukken midden in een zin die je aan het typen bent
-Minder vaak "kk" zeggen

Hoop dat je er wat aan hebt ;P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ahahahahah heel erg bedankt
zal der aan werrke
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
en wtf is die x overal ? Sorry ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat betekend keer
:P
geefniehoor(K)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
hier komt mijn verhaal: gisteren het dus gedaan met een vriend zoals ik zei...
ik had een Motorola pilletje gepakt waarover de dealer zei dat het redelijk zwaar was, maar waarschijnlijk niets ging voelen van een halfje. Toch een halfje gepakt en na een uur nog niets gevoelt... dan na 2-3 uur begon men been hevig te trillen en ik kon het niet stilhouden, met men handen hetzelfde. Ik voelde me goed aan de binnenkant en ook aan de buitenkant, alleen dat ik dus niet kon blijven stilzitten, dit heeft zo'n 2 uur geduurd. mijn vriend was verdwenen met zijn vriendin toen ik in de 2 uur zat, en ik was echt SUPERbezorgt, abnormaal... ik dacht echt dat hem iets was overkomen etc.
naar zitten bellen/sms'en en dan hem eindelijk terug gevonden waarna ik terug een beetje kalm werd, met nog altijd een hyperactief been en handen.
Mijn vriend had dus niets gevoelt zoals ik zei, maar deze morgen kreeg ik een berichtje dat zijn hard die avond (toen hij vertrok) een uur lang superhard had zitten slaan...

Ik weet niet of ik het ooit nog zal doen omdat ik er niet echt genot van heb gehad ofzo, wat ik wel merkte was dat ik minder snel moe was...
echt de hele tijd lachen heb ik niet gedaan, wat ik wel merkte was dat ik overal tegelijkertijd naar wou kijken, men ogen stonden helemaal NIET stil en ik keek van het ene gezicht naar het andere.

Dit was mijn verhaal...
thanks voor alle info hierboven!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een kutpillen dan, het lijkt er op dat er alleen maar amfetamine in zat. Niet meer bij die dealer halen. Je zal verliefd op XTC worden als je voor de eerste keer écht goede MDMA hebt gehad :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
idd butpillen geweest m8!

en het had zo mooi kunnen zijn.............

misschien de volgende keer bij een andere vriend/dealer proberen?
er gaat niets boven xtc! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."