Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristallen, 1e keer

MDMA kristallen, 1e keer

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
120 mg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen (ik ben hier nieuw) open ik een topic.

Ik heb al veel gelezen over XTC, MDMA enz.

Een vriend van me heeft mdma kristallen (van die bruine blokjes) en wil ze zaterdag gaan proberen.

Heeft iemand hier ervaring mee, leuke of slechte ervaring?

& Hoeveel moet ik als beginner nemen? Ik wil niet de controle over mezelf verliezen of misselijk worden maar gewoon vrolijk zijn, net als mijn ervaring met pillen :grin:

Alvast bedankt!

Groetjes, Maudi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
(bruine brokjes zijn theoretisch gezien wel niet echt zuiver.
maar stonie bewees het tegendeel dacht ik.

ach, je kunt het nooit zeker weten)

ik heb de eerste keer één zesde genomen en dat was gewoon perfect
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, thnx, up! (120 mg heb ik niet zo veel aan, kan 't niet wegen!)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maudi zei:
Ok, thnx, up! (120 mg heb ik niet zo veel aan, kan 't niet wegen!)
Klik om te vergroten...
lieve schat, wat wil je dan dat we zegge?
5 brokjes?

als je 1 gram kristallen hebt, verdeel t dan in 10 delen

neem per keer 1 deel, and have fun :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
Maudi zei:
Ok, thnx, up! (120 mg heb ik niet zo veel aan, kan 't niet wegen!)
Klik om te vergroten...
lieve schat, wat wil je dan dat we zegge?
5 brokjes?

als je 1 gram kristallen hebt, verdeel t dan in 10 delen

neem per keer 1 deel, and have fun :wink:
Klik om te vergroten...

Ok thnx:P Hehe

Maar hoe was jou ervaring, niet misselijk :grin: ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maudi zei:
Ellesdee zei:
Maudi zei:
Ok, thnx, up! (120 mg heb ik niet zo veel aan, kan 't niet wegen!)
Klik om te vergroten...
lieve schat, wat wil je dan dat we zegge?
5 brokjes?

als je 1 gram kristallen hebt, verdeel t dan in 10 delen

neem per keer 1 deel, and have fun :wink:
Klik om te vergroten...

Ok thnx:P Hehe

Maar hoe was jou ervaring, niet misselijk :grin: ?
Klik om te vergroten...

hoezo misselijk?

als jij vaker xtc gehad hebt van goede kwaliteit zal je hier ook goed op gaan, alleen veel harder :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerste keer dat ik pure mdma kristallen nam was vorige week.
Het waren gewoon kristalletjes, natte vinger in zakje en hoppa je mond in. Smaakt vies, in advieseer het met wat drinken te mixxen.
En pas op hoeveel je neemt, want je gaat zo gruwelijk lekker hard.

Die troep was iets te lekker voor mij, ik blijf er vanaf :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
..........

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."