Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom heb ik tijdens XTC altijd zon kleine leuter?

Waarom heb ik tijdens XTC altijd zon kleine leuter?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe ..... omdat het bloedvatvernauwent werkt ?

Overigens zullen zuivere XTC pillen dit effect aanzienlijk minder geven

Je hebt nu een pil met veel speed erin denk ik.

Groet

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja.. weet iemand hier een antwoord op?

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet je zeker dat dit alleen tijdens de X zo is? :grin:


Sorry, da's een inkoppertje.... :wink: Maar ff serieus, hoe het komt durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar verschilt het niet met een andere omgeving/publiek? Soms is ie bij mij op X ook moeilijk te vinden, maar als ik iets opwindends zie, vind hij mij toch meestal wel :mrgreen:

Ik weet wel een noodoplossing, mocht je die zoeken; Kamagra. Uurtje voordat je X neemt innemen, en hij is present als je hem nodig hebt. Of je echter ook een orgasme kunt krijgen, da's een heel ander verhaal..... :rolleyes:

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn tip is Cialis....dan kan het nog een lang weekend worden :wink:
Kamagra heb ik geen ervaring mee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5



Je ziet hier het 'autonome zenuwstelsel' met allerlei zaken die je niet bewust kan besturen. Het autonome zenuwstelsel bestaat uit twee hoofd-stelsels: het sympatische stelsel en het parasympatische stelsel.

Het sympatische stelsel is actief wanneer je in actie bent. Wanneer je erg hard sport in een wedstrijd, wanneer je aan het vechten of aan het vluchten bent, noem maar op. Eigenschappen van het sympatische stelsel zijn onderandere:

* vergrote pupillen
* speeksel-afname
* transpiratie toename
* verhoogte hartslag
* vergrote bronchi?n
* afname van verteringsfuncties van maag en darmen
* afgifte van adrenaline
* verminderde blaas-contractie (plassen is moeilijk)
* verminderde bloedstromen naar de genitali?n (mini-leutertje)

Afin, daar heb je het al, bijna alle eigenschappen van MDMA zitten er in.

Het parasympatische stelsel doet van alles het tegenovergestelde. Het is daarom ook zo lekker om na een flinke maaltijd even te rusten, zodat je parasympatische stelsel de overhand kan nemen en lekker kan beginnen met het verteringsproces....

Let wel: allebei de stelsels (sympatisch en parasympatisch) zijn altijd actief, eentje kan er niet 'uitgezet' worden of zo. Wel kan er eentje de overhand nemen, zoals het parasympatische stelsel de overhand neemt als je in rust bent, en het sympatische stelsel domineert als je in actie bent of MDMA hebt genomen.

*'simpel verklaren' in deze is om een lang gedetailleerd verhaal kort en begrijpelijk te houden.

gejat van dhp, thanks Cad0
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok! dat is verhelderend!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:



Je ziet hier het 'autonome zenuwstelsel' met allerlei zaken die je niet bewust kan besturen. Het autonome zenuwstelsel bestaat uit twee hoofd-stelsels: het sympatische stelsel en het parasympatische stelsel.

Het sympatische stelsel is actief wanneer je in actie bent. Wanneer je erg hard sport in een wedstrijd, wanneer je aan het vechten of aan het vluchten bent, noem maar op. Eigenschappen van het sympatische stelsel zijn onderandere:

* vergrote pupillen
* speeksel-afname
* transpiratie toename
* verhoogte hartslag
* vergrote bronchi?n
* afname van verteringsfuncties van maag en darmen
* afgifte van adrenaline
* verminderde blaas-contractie (plassen is moeilijk)
* verminderde bloedstromen naar de genitali?n (mini-leutertje)

Afin, daar heb je het al, bijna alle eigenschappen van MDMA zitten er in.

Het parasympatische stelsel doet van alles het tegenovergestelde. Het is daarom ook zo lekker om na een flinke maaltijd even te rusten, zodat je parasympatische stelsel de overhand kan nemen en lekker kan beginnen met het verteringsproces....

Let wel: allebei de stelsels (sympatisch en parasympatisch) zijn altijd actief, eentje kan er niet 'uitgezet' worden of zo. Wel kan er eentje de overhand nemen, zoals het parasympatische stelsel de overhand neemt als je in rust bent, en het sympatische stelsel domineert als je in actie bent of MDMA hebt genomen.

*'simpel verklaren' in deze is om een lang gedetailleerd verhaal kort en begrijpelijk te houden.

gejat van dhp, thanks Cad0
Klik om te vergroten...

idd!

mdma zorgt voor vergrote afgifte serotonine in de hersens
seotonine reguleert de concentratie dopamine
dopamine is een precursor van de neurohormonen adrenaline en noradrenaline, wanneer deze in grotere mate voorkomen, wordt het sympatisch zenuwstelsel gemakkelijker geprikkeld.
(en het parasympatisch niet want die werkt met acetylcholine)

nice, ik ken men lesje biologie


ps persoonlijk heb ik geen last van klein pietje van mdma, bij amphetamines echter wel, soms zeer extreem :flushed: :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem er viagra bij :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."