Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssociale contacten na XTC contact

sociale contacten na XTC contact

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ondervinden jullie hieraan?

dus ik bedoel dat je wel eens xtc gebruikt en hoe je nu sociaal met andere om gaat? (vooral het andere geslacht :P)

wat ik zelf heb is dat ik vroeger (voor mijn xtc gebruik) niet zo goed met meiden kon praten die ik niet kon of die ik wel zag zitten (al is het gewoon dat ze goed uit ziet)

bij iemand wat me "niks" doet kon ik wel gewoon probleemloos praten

maar nu doe ik wel eens XTC (ook andere drugs :P) en nu ervaar ik wel dat ik makkelijker praat met een meisje die ik niet ken... vaker sjans :P (eerst was et eens een keertje een meisje (1x per paar maanden :P) nu kan et zo zijn dat et er een paar zijn op een avond (dan praat en dans ik alleen met haar,, maar zou er meer kunnen gebeuren als ik dat wou)

ik heb het nu dus over nuchtere toestand (miss wat alcohol)

iemand die dit ook ervaart?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
je bedoelt dat je verlegen was toen uje nog geen xtc gebruikte, dat je merkte dat het op xtc makkelijker ging en nu als je zonder xtc uitgaat het je ook makkelijker afgaat

ja dat merk ik ook, xtc heeft we wat meer zelfvertrouwen gegeven, in de zin he ik kan het dan, waarom zou ik het dan nu ook niet kunnen :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een keer tijdens een MDMA-praatkick tegen een meisje aan lopen kleppen. Nu is het een goede vriendin van me :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enesteene zei:
je bedoelt dat je verlegen was toen uje nog geen xtc gebruikte, dat je merkte dat het op xtc makkelijker ging en nu als je zonder xtc uitgaat het je ook makkelijker afgaat

ja dat merk ik ook, xtc heeft we wat meer zelfvertrouwen gegeven, in de zin he ik kan het dan, waarom zou ik het dan nu ook niet kunnen :beer:
Klik om te vergroten...

idd :grin:

en tis relaxxx :grin:

tis nu zo dat ik gewoon een "feest/ avond" plan 1x per maand- 2 maanden en de rest doe ik et niet, en kan er met GEMAK vanaf blijven :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."