Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiemand pluggen??

Niemand pluggen??

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de topic maar bij XTC neer gezet, omdat het hier ook in de FAQ wordt genoemd...

Ik lees hier echt nergens dat mensen drugs pluggen (anaal inbrengen, zoals een zetpil). Hebben jullie daar een reden voor, onprettig, smerig, brandend gevoel, iets anders? Voor mijn gevoel werkt dat zeker zo goed als slikken, zo niet beter. En je hebt weinig te maken met hoeveel en wat je gegeten hebt, en je maag reageert er niet slecht op lijkt me...Kan met de zoekfunctie, en op Google trouwens weinig erover vinden.

En weet iemand welke pilllen wel of niet geplugd kunnen/mogen worden? XTC, MDMA, 2C-B?

Alvast bedankt voor jullie meedenken!!

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laten we de experts bij halen:

Kees kom er maar uit ....


De echte plugger zit in Castle Craig kan nu niet antwoorden.

Het kan wel lijkt mij ..

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk niet echt dat je je maag met je endeldarm kunt vergelijken.

Je maag is een extreem zure omgeving en kan behoorlijk wat chemische rotzooi aan. Ik denk niet dat je endeldarm zo sterk is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oraal wordt maar 40% opgenomen? Daar geloof ik niks van :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delirium zei:
Ik denk niet echt dat je je maag met je endeldarm kunt vergelijken.

Je maag is een extreem zure omgeving en kan behoorlijk wat chemische rotzooi aan. Ik denk niet dat je endeldarm zo sterk is.
Klik om te vergroten...

Daar heb je inderdaad misschien wel een punt ja....


Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
En waar haal je lege zetpillen ?

Hoe breng je die in .. sorry ik heb nog nooit een rectale dope in gebracht.

Endeldarm ... ik moewt even bijspijkeren vrees ik.

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
En waar haal je lege zetpillen ?

Hoe breng je die in .. sorry ik heb nog nooit een rectale dope in gebracht.

Endeldarm ... ik moewt even bijspijkeren vrees ik.

Stonie
Klik om te vergroten...

Bij XTC is het niet moeilijk, beetje nat maken en PLOP naar binnen. Poeder zal idd moeilijker worden, ik weet niet of een gewone ampul oplost in de endeldarm

Maar in een vloeitje lijkt me niet zo'n probleem? Ik roep ook zomaar wat :rolleyes:

Hemi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
lysergine25 zei:
En waar haal je lege zetpillen ?

Hoe breng je die in .. sorry ik heb nog nooit een rectale dope in gebracht.

Endeldarm ... ik moewt even bijspijkeren vrees ik.

Stonie
Klik om te vergroten...

Bij XTC is het niet moeilijk, beetje nat maken en PLOP naar binnen. Poeder zal idd moeilijker worden, ik weet niet of een gewone ampul oplost in de endeldarm

Maar in een vloeitje lijkt me niet zo'n probleem? Ik roep ook zomaar wat :rolleyes:

Hemi
Klik om te vergroten...

De beste manier is:

Zorg eerst dat je niet hoeft te schijten

1) Klein stukje keukenpapier afknippen
2) pill vermorzelen en in het keukenpapier doen
3) oprollen en om je wijsvinger heen krullen
4) Rolletje beetje natmaken onder de kraan (niet te anders gaat ie kapot)
5) Vinger in je hol tot het 2e vingerkootje

Even lijkt het of je continu moet schijten, maar na een half uurtje ben je uti je plaat. En ja, het klopt dat meer van de pil opgenomen wordt in je bloed. In je hol zitten namelijk veel bloedvaten. Oraal wordt 40% opgeneomen, je hol wel 90%

Succes
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind anaal pillen nemen toch een raar idee. Zal best goed werken, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af wat de effecten op je lichaam zijn... Je maag is volgens mij beter bestand tegen chemische rommel dan je kont. Ik hou het wel gewoon bij de gebruikelijke manier van innemen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Persoonlijk heb ik er geen last van. Maargoed ik beperk mijn gebruik dan ook tot eens per maand/ 2 maanden :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5194&highlight=kotsgemaal
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
was er geen klein risico dat je je kringspier kon beschadigen :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
Oraal wordt maar 40% opgenomen? Daar geloof ik niks van :openmouth:
Klik om te vergroten...

Bron Bijvoorbeeld:

http://www.tribalwar.com/forums/archive ... 6-p-3.html

en

http://www.geocities.com/jdivx2002/Extacy.html

Meer bronnen nodig, ik zal ze je geven. Maar ik denk wel dat je overtuigd bent he? Is ook wel logisch, bij slikken gaat de pil eerst door het digestieve systeem, in je hol zitten veel bloedvaten die de pil makkelijker opnemen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Oraal wordt maar 40% opgenomen? Daar geloof ik niks van :openmouth:
Klik om te vergroten...

Bron Bijvoorbeeld:

http://www.tribalwar.com/forums/archive ... 6-p-3.html

en

http://www.geocities.com/jdivx2002/Extacy.html

Meer bronnen nodig, ik zal ze je geven. Maar ik denk wel dat je overtuigd bent he? Is ook wel logisch, bij slikken gaat de pil eerst door het digestieve systeem, in je hol zitten veel bloedvaten die de pil makkelijker opnemen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shiva1982 zei:
Ik vind anaal pillen nemen toch een raar idee. Zal best goed werken, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af wat de effecten op je lichaam zijn... Je maag is volgens mij beter bestand tegen chemische rommel dan je kont. Ik hou het wel gewoon bij de gebruikelijke manier van innemen...
Klik om te vergroten...

Ach het is allebei slecht. Ik ben het toch zeker wel met je eens. In de US is pluggen een normalere manier van pillen nemen dan in Nederland. Reden: pillen kosten 25 tot 40 dollar en de kwaliteit is slechter.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shiva1982 zei:
Ik vind anaal pillen nemen toch een raar idee. Zal best goed werken, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af wat de effecten op je lichaam zijn... Je maag is volgens mij beter bestand tegen chemische rommel dan je kont. Ik hou het wel gewoon bij de gebruikelijke manier van innemen...
Klik om te vergroten...

Ach het is allebei slecht. Ik ben het toch zeker wel met je eens. In de US is pluggen een normalere manier van pillen nemen dan in Nederland. Reden: pillen kosten 25 tot 40 dollar en de kwaliteit is slechter.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lijken me nou niet echt allebei betrouwbare bronnen, maar ik kan me wel iets voorstellen bij die betere opname, rectaal dan.

Ik vond het niet oncomfortabel, dat zit denk ik meer tussen je oren. Het pakt inderdaad snel en goed op, da's een voordeel. Of het voorkomt dat je misselijk wordt; geen idee, geen van ons vieren is al eens misselijk geworden van XTC...Of het schadelijk is; lijkt me wel, maar hoe schadelijk is de vraag. Ook je maag zal er niet blij mee zijn...

Het zal ook wel toeval zijn, maar ik heb dus nu een aantal malen in redelijk korte tijd XTC gebruikt, oraal voornamelijk, en sinds gisteren heb ik weer eens een keer last gehad van brandend maagzuur.....dat is jaren geleden, en ik vraag me dan wel af of dat iets met de XTC te maken kan hebben..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het zou me niets verbazen, het is toch chemisch spul wat je in je maag stopt... Daarop reageert je lichaam misschien met de aanmaak van meer maagzuur om deze stof te 'vernietigen'.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou er ook inderdaad niet van staan kijken...misschien ben ik wel niet de enige? Anders maar eens een nieuwe topic openen om de vraag te stellen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."