#1
Ik krijg het altijd nadat ik hem net genomen heb, beetje van de zenuwen. Misschien zou een rennie helpen, denk niet dat dat invloed heeft op het effect ofzo.
Loperamide verhoogt ook de tonus van de anaalsfincter waardoor (zeer dunne) ontlasting makkelijker opgehouden kan worden. Omdat de peristaltiek vermindert stopt niet alleen de diarree, maar ook de verdere spijsvertering. Loperamide geneest de oorzaak voor de diarree niet.
Goanaut zei:maar ik onderdruk het en ga dansen. Verdwijnt dan als sneeuw voor de zon na een tijdje.
Goanaut zei:Ik krijg wel vaker het gevoel dat ik moet schijten inderdaad als het begint te werken.. maar ik onderdruk het en ga dansen. Verdwijnt dan als sneeuw voor de zon na een tijdje.
Nick de Neger zei:Loperamide verhoogt ook de tonus van de anaalsfincter waardoor (zeer dunne) ontlasting makkelijker opgehouden kan worden. Omdat de peristaltiek vermindert stopt niet alleen de diarree, maar ook de verdere spijsvertering. Loperamide geneest de oorzaak voor de diarree niet.
Ik zou het nogsteeds niet weten... hoelang werkt het? Het lijkt me niet heel goed aangezien alle 2 de stoffen elkaar tegenwerken... en als de spijsvertering stopt hoe neem je dan het vocht op wat je nodig hebt van al dat zweten? Mij lijkt het niet zo, maar misschien heb ik het fout natuurlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."