Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA

MDMA

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik vatte hallucinatie op zoals ik die tijdens mijn paddo trip had.
Ik had wel tijdens de MDMA trip dat mijn beeld snel op en neer ging voor mijn ogen, en dat de lichten bewogen, maar niet dat het beeld voor me veranderde in iets raars
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet hallucineren van MDMA??? onmogelijk!!! MDMA is een hallucinerende stof, lichtelijk dat wel... maar hallucineren doe je zeker bij welke dosis dan ook. het heeft nou eenmaal een bewustzijnveranderend effect ook je waarneming merkt dat, oftewel hallucineren! Je hoeft niet persee kabouter rond te zien lopen als je hallucineerd...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb altijd een soort sepia effect als ik onder invloed ben! dat alles een beetje rood gloed!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
Niet hallucineren van MDMA??? onmogelijk!!! MDMA is een hallucinerende stof, lichtelijk dat wel... maar hallucineren doe je zeker bij welke dosis dan ook. het heeft nou eenmaal een bewustzijnveranderend effect ook je waarneming merkt dat, oftewel hallucineren! Je hoeft niet persee kabouter rond te zien lopen als je hallucineerd...
Klik om te vergroten...

precies, alles ziet er gewoon anders uit, ik vind altijd dat als ik goed hard ga dat dan de wereld om me heen een soort van computergame lijkt, alles ziet er super helder uit etc, dit kan je idd gwn hallucineren noemen lijkt me.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een bad trip van paddo's gehad, maar ik wil graag nog eens een x mdma doen. Ik lees hier dat je van mdma gaat hallucineren.

Is het mogelijk dat als ik mdma neem, dat ik dus zeg maar terug in een bad trip kom door het hallucineren?

Ik heb voor de padotrip al eens mdma gehad maar toen ben ik dus niet gaan hallucineren ( ik had iets van 200 mg op )

mvg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je gaat hallucineren van MDA, maar dat gebeurt alleen maar als je veel pillen slikt waar dat in zit...

Weet het eigenlijk ook niet precies, iig van X nog nooit gehallucineert
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kan gaan hallicuneren van mdma, maar dat hoeft niet. Dat verschilt per persoon, en zelfs per situatie. Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet. Waar dat precies aan ligt, weet ik ook niet, want ik had wel een aantal keer dezelfde pillen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Om te hallucineren moet je veel pakken. Een halve gram of meer (best in 2 of 3 keer nemen). Omdat je lichaam zoveel MDMA ineens niet kan verwerken, wordt een deel ervan omgezet in MDA. Hiervan ga je hallucineren.

Als je echt teveel pakt (~= 0.6 - 1.0 gram voor een beginner) kan je je slecht gaan voelen, maar een 'bad trip' is meer iets voor tripmiddelen. Van mdma wordt je zo vaag dat je toch niet meer deftig kunt denken/panikeren. Voor een echte bad trip moet je geen schrik hebben bij mdma. Je kan wel liggen schuimbekken, maar je bent er dan toch niet echt bij met je hoofd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh oke dat is mooi :mrgreen:

Bedankt voor de reacties! Ik had een beetje schrik maar na dit gelezen te hebben ga ik over 2 weken weer eens lekker strak :hearteyes:

offtopic: Lan party geschikte plaats om mdma te nemen?

Moet toch die 48 uur doorkomen, beetje spacen erbij lijkt me geweldig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
geen geschikte plaats

MDMA duurt niet super lang en love feeling op een lan party... lijkt me niet zo gezellig

Als je dan toch wakker wilt blijven, je neus poederen met speed kan wonderen doen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja, heb je gelijk in. Maargoed, de bedoeling was ook om dus tijdens de piek ( dus na het innemen ) eerst ff een uurtje door de stad te spacen, en daarna terug te gaan ( om toch die energie te krijgen ) . Ik was ook van plan om het met 3 anderen te doen, dus als we dan gewoon bij elkaar gaan zitten moet het goed komen :grin:

Het is btw niet zon grote party, zon 100 man komen er
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
zoals eerder gezegt: niet de ideale plek, doe het op een rustige plek met wat maten, je gaat echt geen zin hebben om op je pc/ps/... te spelen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kan MDMA op een lan echt afraden. (en dan heb ik het over kristallen, en geen pillen). het is leuk voor een uurtje of 2 maar mensen gaan je vaag aankijken als je aan het spacen bent. Ook die kut hangover van MDMA is niet aan te raden op een lan want je wil waarschijnlijk fijn gamen/leechen en niet als een halve op je stoel een MDMA hangover krijgen :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ow ?

ik heb al paar x eerder kristallen geprobeerd ( telkens een kleine dosis, net genoeg voor kaak spacings ) maar nog niet eerder heb ik daarna een crashdown gehad.

hm.. misschien dit jaar toch maar bij wiet en alcohol houden? :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mdma op een LANparty lol. Dat is als een koe op zee :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is wel leuk hoor, een shooter doen om MDMA is echt lache... als je tegen je verlies kan tenminste :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja speed gaat goed inderdaad :P MDMA niet als je te waus word of je vind het zielig als je de heletijd diezelfde gast afknalt :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel een snelle shooter dan, quake of UT ofzo..

Maar ik zou eerder speed nemen dan..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou das dan mooi, want ik speel alleen maar Quake 3 op die lan ^^ voor de rest alleen films jatten en spacen !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."