Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA dosering

MDMA dosering

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
Een gram is vrij veel inderdaad, maar ook ik heb wel eens 3 gram weggewerkt in 24 uur. Aim low, je kunt altijd nog bijpakken :)
s
systeemLid
Als iemand bij zn 1e keer mdma, 1 gram neemt, betekend dat niet dat hij een onervaren gebruiker is.

Mijn 1e keer mdma had ik 700 mg. Maar ik zat elk weekend altijd zwaar aan de pillen. Zit ook mdma in he!

Goed weekend!
s
systeemLid
:mrgreen: :beer:
s
systeemLid
Ik heb binnenkort een feestje. En ik heb ook me nodige voorraad binnengehaald :P Maar nu was mijn vraag.. Wat is de dosering van MDMA? Want ik heb hier geen idee van. Heb het 1x eerder gedaan, toen had ik hele gram er in 1x in gedaan, toen was ik echt héél ver heen .. Dus iemand misschien tips voor de dosering? :P

:wave:
s
systeemLid
In Rotterdam in je badkuip gaan liggen, een zeer verdacht moment uitkiezen waarop je wel eens vermoord zou kunnen worden en dan 10 gram nemen :grin:
s
systeemLid
en nou even serieus :P
s
systeemLid
Met 160 mg ga je je wel vermaken.
s
systeemLid
Begin met 1 pil, na een uurtje begin je met elk half uur een halve te nemen ofzo :hearteyes:
s
systeemLid
je hebt het een keer gedaan en mteen 1 gram in 1 keer gdaan? l;ijkt me stug das voor de ervaren mdma-er nog ram veel
s
systeemLid
Wacky zei:
In Rotterdam in je badkuip gaan liggen, een zeer verdacht moment uitkiezen waarop je wel eens vermoord zou kunnen worden en dan 10 gram nemen :grin:
Klik om te vergroten...

lol
s
systeemLid
Ellesdee zei:
Wacky zei:
Klik om te vergroten...

lol
Klik om te vergroten...

Waar slaat dat nou eigenlijk op ( ik weet het verkeerde topic maar neem mij de moeite niet om dat andere topic op te gaan zoeken ), who the fuck neemt zoveel mdma? Of wie "vergiftigd" iemand met mdma ipv gif, lijkt me dure grap en bovendien niet zeker van slagen.
s
systeemLid
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
Wacky zei:
Klik om te vergroten...

lol
Klik om te vergroten...

Waar slaat dat nou eigenlijk op ( ik weet het verkeerde topic maar neem mij de moeite niet om dat andere topic op te gaan zoeken ), who the fuck neemt zoveel mdma? Of wie "vergiftigd" iemand met mdma ipv gif, lijkt me dure grap en bovendien niet zeker van slagen.
Klik om te vergroten...
waarom?
moet je ff aan de dader vrage schat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."