samen in een realtie drugs gebruiken gaan heel goed samen
#3
mdma kan een gebroken relatie wel eens lijmen of nog meer kapotter maken.
vergeven op de mdma is aanzienlijk makkelijk.
Stonie
#4
Voor mij waren tripmiddelen (paddo's / lsd) ook altijd erg fijn om samen te doen met m'n vriendin. versterkte voor mijn gevoel de relatie zeker, stuk meer dan mdma doet. (voor mij dan)
#5
Ben een ouder-maak ook wel eens ruzie- maar emoties zijn er om te doorleven- Bewust!!
Vind t persoonlijk prettiger om ze uit tepraten en en door te gaan!
snap wel wat je bedoeld,
Maar een relatie =hard werken, onderhouden, op-pimpen en leren elkaar ook los te laten om ieder af en toe z,n eigen ding te laten doen.
Wordt niet makkelijker door xtc
In de loop van de jaren , groeit /verandert een relatie, verliefdheid ,wordt houden van en door uit je dak te gaan, kan je die verliefdheid weer wel even zooo heftig voelen als bijwijze van spreken , 8 jaar geleden!
Samen feesten of beleven van de roes is altijd Top!
#6
#7
mee eens, het brengt je een stuk dichter bijelkaar
in elke relatie zijj strubbelingen die het soms moeilijk
maken met elkaar in contact/gesprek te komen
#8
ohwkee..op die manier..om dus de communicatie helderder .te verbeteren..
yeahhh -its a way...maybe a road
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.