Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC bewaren?

XTC bewaren?

22 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:beer:
nice laat het ons weten waar als ik vragen mag?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
xtc (mdma) pillen blijven altijd wel goed volgens mij...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heey!
Ik heb een vraagje, ik bewaar m'n pillen altijd gewoon thuis maar laatst
hoorde ik van een vriendin dat ze dan niet goed blijven, omdat je ze in de ijskast moet bewaren, klopt dat ??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat is beter. Of in een zakje/bakje in het vriesvak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh nou dat weet ik dat ook weer :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
invriezen die hap :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat gebeurt er als speed niet meer goed is? had laatst het gevoel dat ie niet meer helemaal goed was en werd er ook best vaag van vergeleken met normaal, kan dat de oorzaak zijn?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
wat gebeurt er als speed niet meer goed is?
Klik om te vergroten...

dan valt je neus er af...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Invriezen? :confused:

Ik bewaar ze altijd in een donker kastje, in een zakje..

Nooit een 'over-datum' pil gehad.. :rolleyes:


Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat een x-pill 'over-datum' is? :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij kan je ze onbeperkt bewaren, ook buiten de vriezer.. ik heb nog nooit pillen gehad die niet meer werkten ook niet na jaren bewaren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bewaren? Opeten die dingen :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
Bewaren? Opeten die dingen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

idd :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
wat gebeurt er als speed niet meer goed is?
Klik om te vergroten...

dan valt je neus er af...
Klik om te vergroten...
:grin: :grin:

Ik bewaar ze in een afgesloten doosje. Had een 2 jaar gelden nog pillen die 2 jaar oud waren, niks mis mee.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
wat gebeurt er als speed niet meer goed is?
Klik om te vergroten...

dan valt je neus er af...
Klik om te vergroten...

haha. maar ff serieus. blijft het gewoon heel lang goed als je het bewaart ( niet in de koelkast of vriezer ), of kan het ook bederven?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
bederven, kom op man de zooi is zo chemisch als maar zijn kan :rolleyes:
bij speed verzwakt alleen de sterkte naar mate je het langer laat liggen.

Pillen hoef je je geen zorgen om te maken die kan je de komende jaren nog wel laten liggen of dat nou in de ijskast/vriezer/of in een zakje in een donker laatje is dat maakt niet uit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ooit eens ergens op erowid gelezen dat Shulgin het volgende stelde:
"Als er in de tijd van de farao's MDMA was, dan zou het waarschijnlijk nu nog steeds goed zijn."

MDMA is een ontzettend stabiel molecuul, die pillen van je gaan nog jaren en jaren mee :).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
Ik heb ooit eens ergens op erowid gelezen dat Shulgin het volgende stelde:
"Als er in de tijd van de farao's MDMA was, dan zou het waarschijnlijk nu nog steeds goed zijn."

MDMA is een ontzettend stabiel molecuul, die pillen van je gaan nog jaren en jaren mee :).
Klik om te vergroten...

oke beters. Maar ik dacht dat bij speed en sos, als je dat lang bewaarde dat het echt bederfde en je er ziek van zou worden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Ik heb ooit eens ergens op erowid gelezen dat Shulgin het volgende stelde:
"Als er in de tijd van de farao's MDMA was, dan zou het waarschijnlijk nu nog steeds goed zijn."

MDMA is een ontzettend stabiel molecuul, die pillen van je gaan nog jaren en jaren mee :).
Klik om te vergroten...

de mdma zelf misschien wel, maar misschien word de pil na een tijd wel een stuk minder stevig, beetje broos ofzo. Omdat de pil natuurlijk in elkaar hangt door bindmiddelen etc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
whaha lol.. ik vind net een zakkie van 12 pillen achter mijn cd's. dat zakje is van 1 juli vorig jaar (ground zero)

ff gegoogeld naar: xtc bewaren en en voila, ik kwam hier uit! en ik had al een account ook, dus das helemaal makkelijk :mrgreen:

ga jullie nog verteld of hij werkte, ik heb nu al een jaar niet geslikt, en daarvoor zelfs 3, 4 jaar niet!

dennis.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
nutsss zei:
ja dat is beter. Of in een zakje/bakje in het vriesvak.
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet goed. Droog en donker bewaren is prima. In de diepvries zit vocht en dat is niet goed.

Droog en donker blijft het goed. MDMA is een stabiele molecuul

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."