Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC, hoe geraak ik er aan?

XTC, hoe geraak ik er aan?

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik woon in Belgïe, maar niet ver van de grens aan Nederland, hier in België kost een pil ongeveer 2,5€ tot soms 4€ voor 1tje. (als je ze los koopt, anders is het nog 2€) Maar ik zou graag ineens stuk of 50 of 100 willen kopen, maar vind niemand waar ik terrecht kan? Hoe pak ik dit het best aan? Mensen aanspreken? (ik woon niet echt in een stad, meer een boerendorp, waar niet véél te zien is!)

Mvg,
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ow wil je weten wie; het zijn meestal grote dikke mannen, die bergen maar dan echt bergen pillen bij zich hebben in grote tassen. ook lopen deze meestal met een bordje rond waarop staat: grote aantal xtc 4 sale. Ze zijn meestal te vinden in uitgestorven industrieterrein op maandagavond...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja tuurlijk niet, ik ben nieuw hier, maar ikvind het hier bij ons echt moeilijk, of nooit. Daarom mss op forum eens vragen hoe je er goed aankomt? Je kan toch niet de man in de straat aanspreken? En meestal als je toch iemand kent, is deze na 2weken gestopt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar begrijp het aub: ik kan je toch niet vertellen waar je grote hoeveelheden xtc vandaan toverd!?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
feestje bezoeken en mensen aanspreken met grote ogen en klapperende kaak :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
Maar begrijp het aub: ik kan je toch niet vertellen waar je grote hoeveelheden xtc vandaan toverd!?
Klik om te vergroten...

mss vroeg ie gwn tips? GEEN specifieke locatie..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
pilliewilly zei:
-spaceman- zei:
Maar begrijp het aub: ik kan je toch niet vertellen waar je grote hoeveelheden xtc vandaan toverd!?
Klik om te vergroten...

mss vroeg ie gwn tips? GEEN specifieke locatie..
Klik om te vergroten...


tip 1 hoe herken je een goede, echte, normale en betrouwbare dealer?

NIET!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
soms heeft hij een snor!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is altijd maar gokken als je pillen koopt van iemand die je niet direct kent en vertrouwd, het kan zijn dat je superpillen hebt gekocht maar voor hetzelfde geld heb je rotzooi in huis gehaald en is je geld weg...

Zoek naar iemand op een feestje met onnatuurlijk grote ogen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ok dankje. mss best op feestjes dus? gewoon, grote pupillen en rare ogen? ik zal proberen te kijken daarnaar.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet te snel handelen hoor, in het donker heeft iedereen grote ogen... Wat mij erg opvalt is als het ff lichter wordt dat dan bepaalde mensen met hun handen voor de ogen gaan staan...

Dat doe ik zelf ook want t doet best pijn aan m'n ogen als het ineens licht is :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
vraag anders even aan je moeder, mischien weet die het.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
De voordeur uit, 2de straat rechts eerste links en in die straat nr. 31

Het is wel niet het 'wist je dat' topic maar:
Wist je dat je normaal altijd eerst de regels moet lezen?
Wist je dat je dan al gelijk had kunnen weten dat dealen / vragen naar dealers niet mag?
Wist je straks waarschijnlijk een ban krijgt?
En wist je ook dat ik daar niet mee zou zitten?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zornik zei:
Hallo,

Ik woon in Belgïe, maar niet ver van de grens aan Nederland, hier in België kost een pil ongeveer 2,5€ tot soms 4€ voor 1tje. (als je ze los koopt, anders is het nog 2€) Maar ik zou graag ineens stuk of 50 of 100 willen kopen, maar vind niemand waar ik terrecht kan? Hoe pak ik dit het best aan? Mensen aanspreken? (ik woon niet echt in een stad, meer een boerendorp, waar niet véél te zien is!)

Mvg,
Klik om te vergroten...


Djezuss.......wat een sukkel!!!
Mwah...laat ik het op argeloosheid houden :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
sorry, was niet de bedoeling voor iemand of iets te zoeken, wou gewoon weten hoe je het beste er aan geraakt? feestjes, discotheken, "winkels???", martken, beurzen, internet? (ik krijg namelijk vééééél emails over pillen, zoals viagra, en andere shit... enz enz..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
daar is t allemaal te verkrijgen, als je weet waar :P :beer:

als ik t al wist zou ik t je niet vertellen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Netwerken noemen ze dat..:wink:
succes :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha , maar dat zijn andere pillen he :wink: , nene , ik woon zelf ook in belgie , ook niet zo ver van de grens en ik geraak aan de meest gebruikte dingen goed & goeikoop aan . Eender welke hoeveelheden . Gewoon gekomen door connecties te maken , te babbelen , en probeer wat klein te beginnen , vraag niet ineens een rugzak vol , maar eerst een paar , dan wat meer etc . Zo blijven connecties stabieler : Aan te raden plaatsen : De punks op de groenplaats , discotheken & dancings : mannen die zowat alleen in een donkerder hoekje zitten , en wat rondkijken ... Nachtwinkels ! Heb altijd geluk met die pakistane :mrgreen: Nouja , het gaat wel , het vergt gewoon tijd en een beetje lef
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zornik zei:
Hallo,

Ik woon in Belgïe, maar niet ver van de grens aan Nederland, hier in België kost een pil ongeveer 2,5€ tot soms 4€ voor 1tje. (als je ze los koopt, anders is het nog 2€) Maar ik zou graag ineens stuk of 50 of 100 willen kopen, maar vind niemand waar ik terrecht kan? Hoe pak ik dit het best aan? Mensen aanspreken? (ik woon niet echt in een stad, meer een boerendorp, waar niet véél te zien is!)

Mvg,
Klik om te vergroten...

Waar woon je? Stad/dorp noemen even
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja als je dicht bij de grens woont moet je vast goirle in nederland wel kennen .. en tilburg? daar zijn er genoeg te regele :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."