#1
Laten we maar meteen met de deur in huis vallen.. Ik gebruik nu sinds een jaar mdma/xtc en ben er echt wijzer van geworden. Dat wil zeggen.. ik heb het idee dat het me meer van mezelf heeft leren kennen.. En ook omdat ik het vaak met vrienden deed meer van mijn vrienden laten leren kennen, zowel goede als slechte eigenschappen.. Maar ik moet er nog even een schepje bovenopgooien door te zeggen dat ik blij ben dat ik het de eerste x aangenomen heb.. Had echt GEEN idee wat ik moest verwachten maar daarom kwam het noujuist meer als een Aangename verrassing
! Iemand van jullie die mijn idee deelt?
