Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspillen & serotonine

pillen & serotonine

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht dat dat bij de meeste XTC gebruikers al wel bekend was, dat je XTC en antidepressiva nooit mag combineren...maar het kan nooit kwaad om er nog eens op te wijzen!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
De meeste mensen weten het wel, maar zeker goed dat je het nog even vermeld!

Maar eigenlijk kan je beter gewoon geen drugs gebruiken als je depressief bent. De kans bestaat namelijk dat je je de "day after" nog depressiever voelt dan daarvoor, met alle risico's vandien...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shiva1982 zei:
De meeste mensen weten het wel, maar zeker goed dat je het nog even vermeld!

Maar eigenlijk kan je beter gewoon geen drugs gebruiken als je depressief bent. De kans bestaat namelijk dat je je de "day after" nog depressiever voelt dan daarvoor, met alle risico's vandien...
Klik om te vergroten...

idd, alleen kan ik er niet over meepraten...

ben nog nooit echt depressief geweest? of kan het niet "herkennen"...

ook geen dagen na xtc dat ik gaar ben... (alleen de dag na de avond, maja als ik bezig ben is het al beter... en tis meer het "ontnuchtere" (omdat het nog niet 100% uit je bloed is
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed dat je het vermeld; de meeste gebruikers zullen dit wel weten.
Je gaat toch niets slikken zonder dat je er even wat achter zoekt.

Combineer ook bv niet met MAO remmers.
Allemaal kleine dingen maar wel erg belangrijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een extra gevaar schuilt in het feit dat als je MDMA neemt terwijl je anti-depressiva slikt, je weinig ervan voelt. Dan zou je geneigd zijn om meer te slikken wat dus de kans op een serotonine vergiftiging verder vergroot.

Oppassen dus met die combinatie en sowieso met medicijnen en drugs gecombineerd. Anti-biotica kan ook niet veel doen als je xtc gebruikt, je lever heeft het dan te zwaar...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9572


ik zeg succes :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nutsss je bent terug :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
buzzy zei:
Nutsss je bent terug :grin:
Klik om te vergroten...

met horten en stoten...

psychotisch, schizofreen en para maar dat denken anderen vooral

ik weet wel beter
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
buzzy zei:
Nutsss je bent terug :grin:
Klik om te vergroten...

met horten en stoten...

psychotisch, schizofreen en para maar dat denken anderen vooral

ik weet wel beter
Klik om te vergroten...
Welkom terug ouwe gek, we hebben je gemist :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."