Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszwaar hallucineren

zwaar hallucineren

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hellow iedereen van df :) lang gelede, i know... sinds ik probs had me politie me ff nimeer me dope beziggehoude maar heb verlede weekend weer maar eens gezondigt :rolleyes:

Ik ging met een paar vrienden naar fuse in brussel en had me 1 lijntje c gesnoven en erna beginnen pilltjes te steken. (gele of witte puma's, weet nmr juist). Toen we aan het feesten waren ging alles lekker totdat opeens een vriendin (die al hervaring had met xtc) na 1 pilletje al scheef aan het gaan was (rollende ogen enz :)) We zijn toen naar ergens anders gereden want ze werdt gek binnen. Ondertussen had ik nog 2 pilletjes binnen :) Op de weg naar the mushroom in denderleeuw begon ik hem helemaal te spacen in de wagen! Toen ik naar een verkeerspaal keek werdt die opeens omgetoverd tot een flik :grin: en ik kon hem zelfs tot heel dichtbij zien en dan werdt het weer een paal (had het zelfs veel voor). Toen we in mushy aankwamen was ik me gaan zetten ff op de bankjes want ik zag allemaal spinnen over een muur percies kruipen maar als ik dichterbij ging waren het gewoon plastieken bladeren. Ik heb nog veel meer gezien maar ben het meeste helaas al vergeten :(...


Men vraag is nu, ik heb al redelijk veel pillen gestoken maar zo zwaar hallucineren heb ik nog nooit gedaan... Heeft iemand dit ook al meegemaakt? zoja, zoals wat dan?

Grtz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt aan de mda in je pillen.. als dit het geval is hallucineer je.. hoeveelste topic is dit al over hallucineren op pillen???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
hypersnap zei:
Hellow iedereen van df :) lang gelede, i know... sinds ik probs had me politie me ff nimeer me dope beziggehoude maar heb verlede weekend weer maar eens gezondigt :rolleyes:

Ik ging met een paar vrienden naar fuse in brussel en had me 1 lijntje c gesnoven en erna beginnen pilltjes te steken. (gele of witte puma's, weet nmr juist). Toen we aan het feesten waren ging alles lekker totdat opeens een vriendin (die al hervaring had met xtc) na 1 pilletje al scheef aan het gaan was (rollende ogen enz :)) We zijn toen naar ergens anders gereden want ze werdt gek binnen. Ondertussen had ik nog 2 pilletjes binnen :) Op de weg naar the mushroom in denderleeuw begon ik hem helemaal te spacen in de wagen! Toen ik naar een verkeerspaal keek werdt die opeens omgetoverd tot een flik :grin: en ik kon hem zelfs tot heel dichtbij zien en dan werdt het weer een paal (had het zelfs veel voor). Toen we in mushy aankwamen was ik me gaan zetten ff op de bankjes want ik zag allemaal spinnen over een muur percies kruipen maar als ik dichterbij ging waren het gewoon plastieken bladeren. Ik heb nog veel meer gezien maar ben het meeste helaas al vergeten :(...


Men vraag is nu, ik heb al redelijk veel pillen gestoken maar zo zwaar hallucineren heb ik nog nooit gedaan... Heeft iemand dit ook al meegemaakt? zoja, zoals wat dan?

Grtz
Klik om te vergroten...

Hehe, dat is vaste kost hier, als 't meerdere pillekes zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
stuikeuh zei:
ligt aan de mda in je pillen.. als dit het geval is hallucineer je.. hoeveelste topic is dit al over hallucineren op pillen???
Klik om te vergroten...

ik ben megalang off gwst bij df, ik heb ook niet elk nieuw topic gelezen want dan ben ik wel een heel lang tijdje bezig hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."