#1
Wekelijks MDMA is onverantwoord, en als je dan de negatieve aspecten doorkrijgt is al te laat.. Vooral als je slechts 15 bent, niet fucken met je lichaam als je nog in de groei bent, heb je straks eeuwig spijt van! ![:(]()
Dude64 zei:Telefoon zei:Simpel zat andere middelen PAK LSD !![]()
kan zovaak je wil :P
Iemand van net 15 aanraden om LSD te gaan gebruiken zou wat mij betreft goed mogen zijn voor een permanente IRL ban!
Dit is echt ziek!!!![]()
![]()
![]()
Giorgo zei:Dat weet ik. Je gehalte is weer op peil na 3 maanden.
Maar dit is meer een soort test, als je serotine laag is kan je toch geen effect hebben na 1. En je moet je toch een beetje slecht voelen dat heb ik totaal niet. Of is dat normaal bij de eerste keer.
Love it.Giorgo zei:Ja daar vertrouw ik dan op.
Dan wou ik vragen heb je geen andere love smartshop middelen die soortgelijke effecten geven maar die ja kan nemen.
Ik gebruik elke dag wiet dat is goed, maar het wiet effect is niets tegenover de MDMA. Ik stop nu een tijdje met XTc maar zijn er geen andere middelen.
Giorgo zei:Ja dan wacht ik wel. Het gevoel is alles waard. Het Love effect.
DamnLove it.
Bedankt.
Telefoon zei:Simpel zat andere middelen PAK LSD !![]()
kan zovaak je wil :P
nutsss zei:Uit eigen ervaring weet ik dat je 'in den beginne' er redelijk mee weg kan komen om bijvoorbeeld om de week een pil te gebruiken. Maar ergens komt er een soort keerpunt, dan krijg je megadips 2 tot 3 dagen erna en het gevoel is minder en korter van duur.
Als je serotonine eenmaal volledig uitgeput is geweest, dat is mijn theorie, dan verlies je een deel van die opslag en krijg je nooit meer datzelfde gevoel. Een soort 'geheugemeffect' zoals bij oplaadbare batterijtjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."