Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen brak gevoel

Geen brak gevoel

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wekelijks MDMA is onverantwoord, en als je dan de negatieve aspecten doorkrijgt is al te laat.. Vooral als je slechts 15 bent, niet fucken met je lichaam als je nog in de groei bent, heb je straks eeuwig spijt van! :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dude64 zei:
Telefoon zei:
Simpel zat andere middelen PAK LSD ! :hearteyes:

kan zovaak je wil :P
Klik om te vergroten...

Iemand van net 15 aanraden om LSD te gaan gebruiken zou wat mij betreft goed mogen zijn voor een permanente IRL ban!
Dit is echt ziek!!! :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

Echt een domme opmerking.
Idd perma ban.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben net 15.. me eerste keer XTC was dinsdag.
Voelde me goed op school ingenomen en gevoeld.
Dag erna super gevoel niets aan de hand.

Vandaag weer een pil genomen dezelfde witte versace.
Nu voel ik me weer goed geen afkick of wat dan ook en de pil van vandaag ging zelfs nog beter.

Het is net of me serotine niet verlaagt of hetzelfde blijft.
De effecten blijven hetzelfde en goed.
Wat wel anders was, dinsdag de eerste keer kwam het 1 uurtje later op en duurde het 3 uur.

Vandaag kwam het 2 uur later op en duurde het wel 5 uur.
Ik ben van plan voor morgen weer 1 te steken heb er nog 1.
Maar hoe komt het dat ik het blijf voelen. Ik wil ook geen MDMA misbruiken daarom die ik er 1 en geen 8 - 9 zoals de meeste voor nog effect te voelen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
je misbruikt het nu al jonge.. pillen doe je maar eens in de 3 maanden normaal gesproken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat weet ik. Je gehalte is weer op peil na 3 maanden.
Maar dit is meer een soort test, als je serotine laag is kan je toch geen effect hebben na 1. En je moet je toch een beetje slecht voelen dat heb ik totaal niet. Of is dat normaal bij de eerste keer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Giorgo zei:
Dat weet ik. Je gehalte is weer op peil na 3 maanden.
Maar dit is meer een soort test, als je serotine laag is kan je toch geen effect hebben na 1. En je moet je toch een beetje slecht voelen dat heb ik totaal niet. Of is dat normaal bij de eerste keer.
Klik om te vergroten...

tuurlijk wel... je serotonine is niet in 1 keer op...

geloof ons nu maar :wink: niemand kan die dans ontlopen... is pure scheikunde...

pas op met wat je doet... wat je nu al doet is verkeerd

(de witte versaces die ik gehad hebben waren maar slecht trouwens)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dan wacht ik wel. Het gevoel is alles waard. Het Love effect.

Damn :beer: Love it.

Bedankt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja daar vertrouw ik dan op :).
Dan wou ik vragen heb je geen andere love smartshop middelen die soortgelijke effecten geven maar die ja kan nemen.

Ik gebruik elke dag wiet dat is goed, maar het wiet effect is niets tegenover de MDMA. Ik stop nu een tijdje met XTc maar zijn er geen andere middelen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Giorgo zei:
Ja daar vertrouw ik dan op :).
Dan wou ik vragen heb je geen andere love smartshop middelen die soortgelijke effecten geven maar die ja kan nemen.

Ik gebruik elke dag wiet dat is goed, maar het wiet effect is niets tegenover de MDMA. Ik stop nu een tijdje met XTc maar zijn er geen andere middelen.
Klik om te vergroten...

alleen MDMA werkt op je serotonine gehalte...

ik ga je niet aanraden wat je dan wel kan pakken... maar met niks krijg je hetzelfde/ soortgelijke effect!!!

gewoon afwachten... (hou het minimaal op 1x per 2 maanden, soms 1x per maand) en dan zal je zien dat je steeds meer nodig zal gaan hebben...

het "love" gevoel zal je dan zowiezo niet erg intens meer voelen, alleen als je 3 maanden aanhoud...

succes :)

enjoy :grin: maar met verstand :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk zelf eigenlijk dat het met je leeftijd te maken heeft, als je erg jong bent dan vult je seropotine voorraad sneller aan...

Hmm ik weet het niet zeker,
er was wel echt iets met Xtc + jonge leeftijd = anders...

Anders moet je dat maar ff googelen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Simpel zat andere middelen PAK LSD ! :hearteyes:

kan zovaak je wil :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uit eigen ervaring weet ik dat je 'in den beginne' er redelijk mee weg kan komen om bijvoorbeeld om de week een pil te gebruiken. Maar ergens komt er een soort keerpunt, dan krijg je megadips 2 tot 3 dagen erna en het gevoel is minder en korter van duur.

Als je serotonine eenmaal volledig uitgeput is geweest, dat is mijn theorie, dan verlies je een deel van die opslag en krijg je nooit meer datzelfde gevoel. Een soort 'geheugemeffect' zoals bij oplaadbare batterijtjes.

Dus probeer je te beperken tot 1 x in de 2 a 3 maanden en je zal er steeds weer plezier van hebben.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey dude,

Als je nog maar net aan xtc begint, dan is je serotonine spiegel nog hoog, maar na verloop van tijd zal die snel verlaagd zijn waardoor je dus wel brak zal worden gok ik.
Met alle respect, maar je bent 15 en je slikt nu al pilletjes, als ik jou was zou ik nog een paar jaar wachten als je het echt wilt en ik zou het zowieso al niet gewoon op een doordeweekse dag doen, maar gewoon het weekend.
Ik zou er nog maar goed over nadenken of je dit wel echt wilt...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je bent nu nog jong, dus je veert makkelijk terug. Maar ik raad je toch af om nu al XTC te gebruiken. Je hersenen zijn nog vet in de groei en jij loopt te rommelen met je hormoon-uitstoot. Dat kan over de langere termijn vervelende gevolgen hebben. Hou het gewoon bij je blowtje en als je dan toch echt XTC wil nemen, hou het op die drie-maanden periode.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Giorgo zei:
Ja dan wacht ik wel. Het gevoel is alles waard. Het Love effect.

Damn :beer: Love it.

Bedankt.
Klik om te vergroten...

Dat is ALLES waard dus nemen we ieder uur een pilletje .....

:mrgreen:

Zo gaat dat nou ....

En vooral niet leren !!

Dus steekt ie er vandaag nog eentje .... sorry hoor dat is geen test dat is een goed begin van misbruik richting verslaving.


Groetjes

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik op m'n 15e was begonnen met drugs weet ik 100% zeker dat ik m'n vwo nooit gehaald had...

Damn wat ben ik blij dat ik t nu pas doe zodat ik iig alleen m'n studie kan verkutten! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telefoon zei:
Simpel zat andere middelen PAK LSD ! :hearteyes:

kan zovaak je wil :P
Klik om te vergroten...

Iemand van net 15 aanraden om LSD te gaan gebruiken zou wat mij betreft goed mogen zijn voor een permanente IRL ban!
Dit is echt ziek!!! :angry: :angry: :angry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zou je dat ook zeggen als Telefoon hem coke aanraadde?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
nutsss zei:
Uit eigen ervaring weet ik dat je 'in den beginne' er redelijk mee weg kan komen om bijvoorbeeld om de week een pil te gebruiken. Maar ergens komt er een soort keerpunt, dan krijg je megadips 2 tot 3 dagen erna en het gevoel is minder en korter van duur.

Als je serotonine eenmaal volledig uitgeput is geweest, dat is mijn theorie, dan verlies je een deel van die opslag en krijg je nooit meer datzelfde gevoel. Een soort 'geheugemeffect' zoals bij oplaadbare batterijtjes.
Klik om te vergroten...

Goeie theorie! Ik kan me er ook helemaal in vinden, dus volgens mij klopt het wel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sorry maar dat is shit :sunglasses: .
Ik zit in 3de jaar elektro mechanica, moeilijkste richting van school, ik ben er altijd door en heb geen buizen.

En ik gebruik drugs als bijna 2 jaar, maar dan blowen en soms coke.
Je moet gewoon drugs en je school apart houden.
Maar vandaag ben ik in de dip geraakt..

Ik had gehoord dat er controle ging zijn op school.
Ik had nog 3 pillen en ik heb ze allemaal genomen, weggooiien wou ik echt niet. Ik amuseerde me goed die dag :) en vandaag moest ik werken.
06 : 00 opstaan, rond 09 : 00 voelde ik me zwak en slap en tam.
Maar rond 15 : 00 was alles normaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."