Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagje/Avondje/Nachtje spacend

Dagje/Avondje/Nachtje spacend

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
je zou best de hele nacht door kunnen gaan, zeker als het goeie pillen zijn.
zorg wel van te voren dat je goed gegeten hebt en dat je wat vitamientjes naar binnen hebt gewerkt.
have fun.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed is altijd een goeie om het over te nemen als het niks meer is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey

woensdag gaan we met een hoop mensen ( waarvan 50% nuchter blijft ) spacen, we beginnen om 13.00 en savonds gaan we om 0.00 uur naar een hardcore feestje. We hebben blauwe mitshubishi's, geen driehoekige maar gewoon ronde met spikkeltjes.

Nu was mijn vraag of ik nou savonds nog wel genoeg van de pillen merk omdat ik smiddags al begin??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar zou ik niet op rekenen. Op een gegeven moment ben je door je serotonine heen en dan is het afgelopen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen oud en nieuw heb ik ook van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's nachts op de pillen gespaced. Toen was XTC nog vrij nieuw voor me, en had helemaal geen tolerantie, nu zou ik dat absoluut niet meer kunnen.

Het ligt helemaal aan jezelf en jouw lichaam. Als je het vaker gebruikt hebt weet je hoe jouw ichaam op de stof reageert.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet dat als ik woensdag 1 pil slik om 13.00 ik hard ga tot 16.00 , maar als ik dan bijpak weet ik niet of dat nog veel effect gaat hebben, denk het wel maar vorige keer; zelfde verhaal maar om 02.00 snachts gooide ik me er nog een en merkte er niks meer van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm, het is dan maar de gok of het op het feestje wel goed gaat dan... Je wil ook niet crashen terwijl je op dat feestje zit natuurlijk.

Misschien moet je wat sos meenemen voor het geval dat XTC niet leuk meer is? :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, sos doe ik niet aan, heb het 1x geprobeerd maar hoeft voor mij niet, miss dat ik wat pep regel :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet gewoon veel pakken. Zolang kan je idd niet doorgaan, maar je moet een pilletje niet uit laten werken en dan een nieuwe pakken, pak een nieuwe als die op zn top is, als je daar dan niks van voelt probeer 2 tegelijk bijvoorbeeld, verhoog de dosis en dan zal t wel lukken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stimmt!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok komt goed, ik rook er trouwens ook wiet bij dus als extra stimulans :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
deragned en freezing, scroll es naar boven en verbaas je over hoe mooi jullie avatars op elkar zijn afgestemd

prachtig nietwaar :smoke:

edit: gepost onder invloed :P :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, ik heb dit weekend op 48 uur zon 700 mg mdma weg geslikt, en ik heb nu de dag erna nergens last van gehad. telkens 3 sleutelpunten bij pakken als het begint uit te werken. Verder heb k ook niks gegeten, alleen wat fruit eten helpt wel voor de crachdown. Nu vandaag heerlijk gegete. gaat goeed voor mij
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
<granny style> je kan ook gewoon één bommetje nemen als kers op de taart</granny style>
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je een hele nacht wilt doorgaan op xtc, dan ga je stapelen, ook wel dakpansgewijs innemen genoemd.
dus 1 pil inemen, wachten tot die over de top is dan nr. 2 innemen als die over zijn top is nr. 3 etc etc etc, het gevaar hiervan is echter dat je zwaar kunt gaan trippen of crashen. zeker als je er een andere pil tussen hebt zitten, die net ff wat zwaarder is o.i.d. of als je zelf totaal geen benul hebt wat je aan het doen bent met drugs...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarkScope zei:
Je moet gewoon veel pakken. Zolang kan je idd niet doorgaan, maar je moet een pilletje niet uit laten werken en dan een nieuwe pakken, pak een nieuwe als die op zn top is, als je daar dan niks van voelt probeer 2 tegelijk bijvoorbeeld, verhoog de dosis en dan zal t wel lukken.
Klik om te vergroten...
wat een tip zeg. wil je die jongen een od aanpraten ofzo?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wij (wappers) halen de pil altijd op/terug met een beetje ghb.
Als we om 20.30 uur een xtc nemen dan zijn we vaak om 8 uur smorgens nog lekker aan de gang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."