#1
Lijkt me heel sterk, maarja wat overal is te lezen, KAN het misschien wel omdat hij aanleg heeft voor dat soort dingen en dus van nature niet helemaal op orde is.
Dan is XTC de trigger geweest..?
Dan is XTC de trigger geweest..?

Jaimie zei:Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.
Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.
Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.
Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)
Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P

pilliewilly zei:Jaimie zei:Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.
Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.
Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.
Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)
Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P
Ik denk niet dat ie voor z'n plezier opgenomen werd in het ziekenhuis en later naar een instelling moest. Overdrijven zit er dus niet echt in vrees ik. En euhm denken dat ie alles heeft meegemaakt? Geen idee eig, dat zijn jou woorden..
En je kan WEL trippen op pillen dacht ik, als er MDA in zit, toch?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."