Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Blijven steken'

'Blijven steken'

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt me heel sterk, maarja wat overal is te lezen, KAN het misschien wel omdat hij aanleg heeft voor dat soort dingen en dus van nature niet helemaal op orde is.

Dan is XTC de trigger geweest..?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag op school hoor ik van me maat dat een kennis is 'blijven steken' op XTC.. Kan dit dan?! Hij is opgenomen in het ziekenhuis en nu zit ie in een instelling :confused:

::edit:: en nee hij was niet labiel in z'n hoofd! hij was normaal en gezond.. Wel geen idee hoeveel pille hij net genome had. Het zulle er wel n hoop geweest zijn, maar toch!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
mja drugs kunnen psychoses naar boven brengen hé.; ik den kdat dat bij xtc wel goed meevalt, maar de kans is er wel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
oeh kut man! :hearteyes: :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.

Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.

Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.

Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)

Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaimie zei:
Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.

Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.

Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.

Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)

Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat ie voor z'n plezier opgenomen werd in het ziekenhuis en later naar een instelling moest. Overdrijven zit er dus niet echt in vrees ik. En euhm denken dat ie alles heeft meegemaakt? Geen idee eig, dat zijn jou woorden..

En je kan WEL trippen op pillen dacht ik, als er MDA in zit, toch?

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDA is zeer zeldzaam tegenwoordig!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
pilliewilly zei:
Jaimie zei:
Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.

Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.

Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.

Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)

Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat ie voor z'n plezier opgenomen werd in het ziekenhuis en later naar een instelling moest. Overdrijven zit er dus niet echt in vrees ik. En euhm denken dat ie alles heeft meegemaakt? Geen idee eig, dat zijn jou woorden..

En je kan WEL trippen op pillen dacht ik, als er MDA in zit, toch?

:wave:
Klik om te vergroten...

Het bovenste sloeg op een kerel die ik ken, en het is wel mogelijk maar toch
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA wordt omgezet naar MDA..

Trippen op MDMA kan je wel degelijk doen als je er 7 - 8 gaat nemen.
Maar blijven steken dat weet ik niet, als het uitgewerkt is is het toch uit je systeem..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien had die een overdosis en is ie daarom opgenomen , later gewoon in het gestigt gestoken wegens afkicken.

MDA MOET TERUG DE MARKT OP DUS ALS IEMAND BELANGERIJK DIT LEEST!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."