Ik had even een vraagje.. binnekort zou ik graag nog eens een keertje trippen op xtc, alleen zijn er ondertussen weer wat probleempjes opgedoken.. Naja, laat ik het zo zeggen dat k graag met een maatje wou afspreken ergens in een stad (kwestie van even ver van huis te zijn, voor de zekerheid
![:wink:]()
) en dan 's avonds de trein terugnemen.. nu twijfel ik wel of het een goed idee is
![:confused:]()
ten eerste weet ik wel dat het ook afhangt van de pil (neem ik aan) hoelang het eigenlijk werkt, nu las ik ergens dat een gemiddelde trip 4-6 uur kan duren. Het is niet echt de bedoeling dat de pil nog in werking is als ik naar huis ga/thuis ben :P en hoeveel pilletjes zou ik in principe moeten/kunnen nemen als het effect er wel moet zijn, maar niet té? (ik weet dat dit een heel moeilijke vraag is, misschien kan iemand mij hier toch een goed antwoord op geven, je weet maar nooit
![:wink:]()
)
iemand die mij hier wat info kan over geven?
![:flushed:]()
alvast heel erg bedankt!
P.S.: we hebben beiden al een keertje xtc genomen, alleen was het effect in beide gevallen bijna niet aanwezig en ik heb zelf ook niet echt een idee hoelang ik die nacht toen weggeweest ben en het dus bij de anderen gewerkt heeft:P )