Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerkzaamheid na meerdere malen...

Werkzaamheid na meerdere malen...

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen, heb afgelopen zaterdag een capje genomen. Erg goed bevallen...en ben wel iemand die het bij eentje per avond hou.

Nou heb ik vanaaf weer een parthee, en zaterdag ook. Nu wil ik beide lekker trippen. Zaterdag zullen het er 2 worden denk ik, en vanavond 1. Daarna is het plan om er voor een goeie poos niet meer aan te zitten (wat geen probleem is).

Zou het zaterdag werken als ik vanavond een capje neem?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
tuurlijk :) de dage erna zullen wel niet meevalle... marjah :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat dat per persoon verschilt. Een voorbeeld; afgelopen vrijdag had een vriendin van mij 2 XTC pillen op, en ze had een geweldige avond. Zaterdagavond nam ze er ook 1, maar die gaf haar niet het euforische gevoel, ze kreeg alleen verschrikkelijk veel energie. Als je van jezelf al een laag Serotonine gehalte hebt, of je lichaam vult het traag aan, dan kan de tweede keer vlak na een eerste keer gewoon een stuk minder zijn, zeker als je in de tijd ervoor ook regelmatig hebt gebruikt...

Just my 2 cents...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ook hoor, als ik vrijdag bruut ga, kan het goed zijn dat ik de avond erna er NIKS van voel... De lichamelijke kenmerken zijn er wel maar idd geen euforisch gevoel.Dit is wel niet wanneer ik verschillende soorten van pillen neem.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lets try it shall we:wink: Mini raportje komt morgen hieronder te staan:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heerlijke inslag....na een half uurtje 3 kwartier. Zat lekker bij mensen op de bank, en hebben een heel goed gesprek gehad...wat uiteraard heel goed ging door de MdMa. Ik voelde echt weer die shit in mijn lijf zitten....moelijk een glas oppakken (veel concentratie ervoor nodig) en lekker dromerig...dus erg spacend was het wel.

Had dit keer in tegenstelling tot sommige verhalen meer het spacende gevoel, en iets minder het knallende energieke gevoel. Maar werken deed het zeker:wink:

Nu (morning after:wink:) voel ik me nog wel zweverig, dromerig maar niet kut ofzo....Ik heb nu ook muziek op staan en zou zo weer verder kunnen knallen....:Pik weet niet hoe andere mdma katers ervaren....maar het is VEEL beter dan een alcohol kater...:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blackout zei:
maar het is VEEL beter dan een alcohol kater...:wink:
Klik om te vergroten...

Een kater is een kater, als 't je goed bevalt, is 't niet eens een kater te noemen. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."