Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrottende xtc ? + bewaring

rottende xtc ? + bewaring

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je met die pillen niets speciaal doet en ze gwn in zakje laat en op rustig plekje legt kunnen ze zeker 6 maand meegaan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik was dus van plan een mooi dealtje te zoeken , zoals 40 € voor 50 pillen (kan ik nu krijgen, witte motorolas :grin:)

ik wou dus een persoonlijk voorraadje aanleggen, omdat ik die motorolas heel goed vind, en ik vermoed dat deze snel van de markt zullen zijn. ik wil dus voor dat het zo ver is een klein voorraadje hebben zodat ik voor de grotere parties nog altijd mijn favo pilletjes heb.

maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.

is hier iets van waar??

en iemand ervaring met witte motorolas (zonder breeklijn)

grtz
Pepnoize
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Luchtdicht verpakken en op kamer temperatuur (tot max 35 graden d8 ik) bewaren :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf ook aantal maanden wat bewaard wat erna nog perfect werkte.
Idd luchtdicht verpakken en gewoon kamertemperatuur zou voldoende moeten zijn voor een tijdje. Maar heb nog nooit rotte pillen hoeven weggooien.

Ik heb ze zelf nooit gehad, maar als je geluk hebt zou het deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7409
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pepnoize zei:
ik was dus van plan een mooi dealtje te zoeken , zoals 40 € voor 50 pillen (kan ik nu krijgen, witte motorolas :grin:)

ik wou dus een persoonlijk voorraadje aanleggen, omdat ik die motorolas heel goed vind, en ik vermoed dat deze snel van de markt zullen zijn. ik wil dus voor dat het zo ver is een klein voorraadje hebben zodat ik voor de grotere parties nog altijd mijn favo pilletjes heb.

maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.

is hier iets van waar??

en iemand ervaring met witte motorolas (zonder breeklijn)

grtz
Pepnoize
Klik om te vergroten...

het is wel te zien dat jou vriend niet weet waar hij over praat.
Gewoon goed opbergen niet in de zon laten liggen en over 10 jaar zijn ze nogsteeds even goed. Mdma breekt niet af.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA is een hele stabiele verbinding. Het is dus jaaaaarren houdbaar.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n heeft verteld dat als de oudheid het had uitgevonden wij nu nog hun gefabriceerde pillen konden eten, het vergaat nooit en verliest niks door jarenlange bewaring.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pepnoize zei:
maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.



Pepnoize
Klik om te vergroten...

Nope is niet waar. MDMA is zeer stabiel. Donker en droog bewaren. Ik heb zelf ooit eens een paar pillen een jaar bewaard en ze waren nog prima
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar droog bewaren is wel ecentieel. Zodra ze vochtig liggen trekt dit langzaam in de pil en word het bindmiddel te vochtig waardoor ze uit elkaar vallen :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
Maar droog bewaren is wel ecentieel. Zodra ze vochtig liggen trekt dit langzaam in de pil en word het bindmiddel te vochtig waardoor ze uit elkaar vallen :beer:
Klik om te vergroten...

Is idd zo.
Realiseer me nu pas dat me groene pillen(?'tjes) zo breekbaar waren/zacht omdat ik ze tussen een doosje vochtdoekjes had gedaan haha.

Maarja dat was wel beste verstopplek voor kliniek dacht ik zo (voor mij op dat moment)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord :)
Klik om te vergroten...

Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
Serenity zei:
En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord :)
Klik om te vergroten...

Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHA. Geef even je bron, want dit is echt weer grote onzin. De puurste MDMA die je kunt hebben is ook wit en het bimdmiddel is lactose en magnesiumstearaat en die zijn beiden.... wit! Laten we het eens omdraaien: Een MCPP (en niet mccp zoals jij schrijft) met een blauwe kleurstog bestaat ook gewoon.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Serenity zei:
En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord :)
Klik om te vergroten...

Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.
Klik om te vergroten...

Kheb het idd ook niet echt op witte pillen, ook vaat troep gehad daarmee. Roze en gele, was tot nu toe altijd goed :). Maarja dat zegt niks he.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben een redelijk ervaren gebruiker, ik heb ooit eens 100 dolfijntjes (pillen) gehaald en die in die diepvries bewaard, ideaal en je kunt ze zo heel lang bewaren.

greetz :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
chilly willy zei:
Ik ben een redelijk ervaren gebruiker, ik heb ooit eens 100 dolfijntjes (pillen) gehaald en die in die diepvries bewaard, ideaal en je kunt ze zo heel lang bewaren.

greetz :stoned:
Klik om te vergroten...

Is nergens voor nodig, gewoon vochtvrij bewaren (vochtvrij omdat ze anders broos worden) en er kan je niks gebeuren.
btw, in een vriezer is het aardig vochtig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brandt mdma eigenlijk door het zakje heen bij lange bewaring erin? Want bij een vriend van me was het door het zakje heen gebrandt, maar dat wel op een feest dus het was warm geworden enzo. Maar als je het gewoon thuis bewaart in een boterhamme zakje?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mathijs zei:
Ik heb zelf ook aantal maanden wat bewaard wat erna nog perfect werkte.
Idd luchtdicht verpakken en gewoon kamertemperatuur zou voldoende moeten zijn voor een tijdje. Maar heb nog nooit rotte pillen hoeven weggooien.

Ik heb ze zelf nooit gehad, maar als je geluk hebt zou het deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7409
Klik om te vergroten...

noem je dat geluk :rolleyes: 85mg is niet veel hoor
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon luchtdicht verpakken, en in de vriezer leggen. Het zou helemaal mooi zijn als je ze evt. vacuüm zou kunnen trekken, dan weet je zeker dat ze goed blijven. Zo heb ik ze altijd bewaard, en dat werkte prima.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
Brandt mdma eigenlijk door het zakje heen bij lange bewaring erin? Want bij een vriend van me was het door het zakje heen gebrandt, maar dat wel op een feest dus het was warm geworden enzo. Maar als je het gewoon thuis bewaart in een boterhamme zakje?
Klik om te vergroten...

anyone?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."