#1
als je met die pillen niets speciaal doet en ze gwn in zakje laat en op rustig plekje legt kunnen ze zeker 6 maand meegaan...

Pepnoize zei:ik was dus van plan een mooi dealtje te zoeken , zoals 40 € voor 50 pillen (kan ik nu krijgen, witte motorolas)
ik wou dus een persoonlijk voorraadje aanleggen, omdat ik die motorolas heel goed vind, en ik vermoed dat deze snel van de markt zullen zijn. ik wil dus voor dat het zo ver is een klein voorraadje hebben zodat ik voor de grotere parties nog altijd mijn favo pilletjes heb.
maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.
is hier iets van waar??
en iemand ervaring met witte motorolas (zonder breeklijn)
grtz
Pepnoize
Pepnoize zei:maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.
Pepnoize

Nick de Neger zei:Maar droog bewaren is wel ecentieel. Zodra ze vochtig liggen trekt dit langzaam in de pil en word het bindmiddel te vochtig waardoor ze uit elkaar vallen![]()
Serenity zei:En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord![]()
DreamWeaver zei:Serenity zei:En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord![]()
Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.
DreamWeaver zei:Serenity zei:En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord![]()
Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.

chilly willy zei:Ik ben een redelijk ervaren gebruiker, ik heb ooit eens 100 dolfijntjes (pillen) gehaald en die in die diepvries bewaard, ideaal en je kunt ze zo heel lang bewaren.
greetz![]()
Mathijs zei:Ik heb zelf ook aantal maanden wat bewaard wat erna nog perfect werkte.
Idd luchtdicht verpakken en gewoon kamertemperatuur zou voldoende moeten zijn voor een tijdje. Maar heb nog nooit rotte pillen hoeven weggooien.
Ik heb ze zelf nooit gehad, maar als je geluk hebt zou het deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7409
85mg is niet veel hoorDarkScope zei:Brandt mdma eigenlijk door het zakje heen bij lange bewaring erin? Want bij een vriend van me was het door het zakje heen gebrandt, maar dat wel op een feest dus het was warm geworden enzo. Maar als je het gewoon thuis bewaart in een boterhamme zakje?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."