Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe komt dit?

Hoe komt dit?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:P :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
laatste tijd sla ik lui maar dan ook heel lui uit van de xtc als ik op en feest ben en dan wil ik naar huis en dan sta ik daar mega hard te flashen ohja en slik elk weekend misschien iets met sertonine opslag? uitgeput ofzo?
ohja had er wel 2 zware pille tegelijk naar binne geknikkerd gewoon voor jullie te laten weten misschien kan dit helpen om er een antwoord op te geven denks dat ik alleen nog maar xtc thuis ga doen en/of stoppen en terug aan de pep/coke ga

greetz dopeking :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij heeft het inderdaad wat te maken met hoe vaak je gebruikt. als ik 'n periode flink aan de schijven ga, ga ik de 5e keer ook niet meer zo hard, dan wordt ik alleen maar 'n beetje vaag en hangerig.

Stop ik daarentegen n week of 6, slaap ik en eet ik vantevoren even goed en knal d'r dan 2 schijven in dan 't weer ouderwets scheefgaan :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ohja, misschien gebruik je te vaak, :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon blijven dansen... dan kan je door tot het licht word! :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
en blijven slikken die dubbele mitsoes ...

als je gaat schuimbekken kan er zeker nog eentje bij.


:mrgreen:

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eckster C zei:
laatste tijd sla ik lui maar dan ook heel lui uit van de xtc als ik op en feest ben en dan wil ik naar huis en dan sta ik daar mega hard te flashen ohja en slik elk weekend misschien iets met sertonine opslag? uitgeput ofzo?
ohja had er wel 2 zware pille tegelijk naar binne geknikkerd gewoon voor jullie te laten weten misschien kan dit helpen om er een antwoord op te geven denks dat ik alleen nog maar xtc thuis ga doen en/of stoppen en terug aan de pep/coke ga

greetz dopeking :flushed:
Klik om te vergroten...

Je vooral ook niet informeren over moeilijke zaken als serotine en zo, ben je gek?
We knallen er gewoon nog een paar pillen bij, veel beter!!
:confused: :confused: :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
dank je spacecowboy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik nou niet zo goed begrijp is waarom je je niet eerst eens verdiept in wat XTC met je doet? Dan weet je precies waarom je je lui voelt. Ik heb op mijn 38e een paar maanden geleden voor het eerst een pilletje genomen, maar weet inmiddels wel precies wat je wel en wat je niet kunt of moet doen. Als je van XTC wilt blijven genieten dan is er maar 1 manier. Gebruik met mate en dat betekent dus niet iedere week. Je kunt de wetten van de natuur niet verslaan, geloof me dat heb ik al veel mensen zien proberen en allemaal hopeloos naar de klote gegaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amen Marc,

Ekstertje doet net alsof ze de expert is maar ondertussen heeft zij zich op dit forum alleen maar van haar stomste kant laten zien.

Lekker misbruiken de XTC ... dan krijg je precies wat ZIJ nu voelt ...

Een grote ellende, de XTC is dan geen drugs meer maar een ellende.

Succes Ekstertje .... als je een antwoord krijgt dat je niet bevalt moet je misschien is wat volwassener je vragen gaan stellen en je gebruik naar 3 x per jaar terug schroeven.
Maar voor jou is het al te laat vrees ik.

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja meneer de expert
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bent met marc eens..

maar wie niet luisteren wil moet maar voelen en door schade en schande...wordt men..

groetjes , je moeder:wink:

gaat er niet om wie gelijk heeft , gaat om jou leventje..
(ze bedoelen het allemaal goed met je)
Veel succes!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker serotine sparen joh :wink: . Zoek een vriend/vriendin en lekker quality time thuis hebben. Filmpie erbij, dekentje er over, en serotine sparen:wink:

Dan is het inderdaad no problem om een paar keer per jaar scheef te gaan.

Denk ook even aan de blijvende schade die het aanricht. Klinkt heel prekerig, maar je hebt alleen jezelf ermee. Check anders ffies http://www.drugs-test.nl/default11047.html en download die presentatie. Het is mischien een beetje van 1 kant uitgelicht, maar dat is mischien ook even het handigst nu :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
@TS: er zijn al aardig wat topics over xtc gebruik en de gevolgen hiervan bij (over)matig gebruik, misschien was het handig geweest als je deze eerst goed had nagelezen?
dan had je geweten dat je serotinelevel naar de filisteinen is, en dat je een rust?periode in moet bouwen tussen xtc gebruik.

haal bij gamma zo'n mooie voorhamer schijnen in de aanbieding te zijn nu!
groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."